Ga naar inhoud

default dvd speler

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb pasgeleden Unreal Tournament 2004 gekocht, werkt niet op mijn gewone dvd-speler (kan heel veel video dvd's ook niet lezen). nu heb ik ook nog een dvd-brander, maar kan ik die als default zetten, zodat mijn spellen automatisch naar mijn brander drive gaan en niet naar mijn dvd-speler drive. Momenteel staat mijn dvd-speler als default alvast bedankt, Lex
Link naar reactie
Wat bedoel je met Default? Als je de drive-letters wilt om draaien, kan dat mbv Computerbeheer. Start -> Instellingen -> configuratiescherm -> Systeembeheer -> computerbeheer. Selecteer schijfbeheer (onder opslag) Rechts klikken op de speler met de laagste letter. Kies stationsletter en paden wijzigen en wijzig de letter in een hogere. Wijzig ook de letter van de andere speler. De logische volgorde is nu gewijzigd. Je CD rom zou echter gewoon moeten werken, onafhankelijk van in welke speler je hem stopt. Wel moet je dan mogelijk het programma opnieuw installeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...