anoniem Geplaatst: 24 augustus 2005 Delen Geplaatst: 24 augustus 2005 Hoi, Ik heb pasgeleden Unreal Tournament 2004 gekocht, werkt niet op mijn gewone dvd-speler (kan heel veel video dvd's ook niet lezen). nu heb ik ook nog een dvd-brander, maar kan ik die als default zetten, zodat mijn spellen automatisch naar mijn brander drive gaan en niet naar mijn dvd-speler drive. Momenteel staat mijn dvd-speler als default alvast bedankt, Lex Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2005 Hoe bedoel je als default ? Als het goed is, kun je je DVD's gewoon in de brander stoppen, en dan moet het spel de disc kunnen zien. Volgens mij is er niet zoiets als een default drive. Al willen sommige games de disc wel in de drive hebben waar ze ook vanaf zijn geinstalleerd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2005 Wat bedoel je met Default? Als je de drive-letters wilt om draaien, kan dat mbv Computerbeheer. Start -> Instellingen -> configuratiescherm -> Systeembeheer -> computerbeheer. Selecteer schijfbeheer (onder opslag) Rechts klikken op de speler met de laagste letter. Kies stationsletter en paden wijzigen en wijzig de letter in een hogere. Wijzig ook de letter van de andere speler. De logische volgorde is nu gewijzigd. Je CD rom zou echter gewoon moeten werken, onafhankelijk van in welke speler je hem stopt. Wel moet je dan mogelijk het programma opnieuw installeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2005 Je kunt het ook hardwarematig aanpassen, dus master en slave instelling wisselen door de jumpers te verzetten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen