anoniem Geplaatst: 23 augustus 2005 Delen Geplaatst: 23 augustus 2005 howdy, ik vroeg me even iets af, ik heb xbox 360 en ps3 gezien en die beelden zien er echt VET uit. nou vroeg ik me af wat voor videokaart die 2 hebben ? en met welke pc videokaart kun je ze vergelijken? Greetz. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2005 Heb je de sticky's Playstation 3 en xbox360 in het Games forum al gelezen? Wellicht dat hier je vraag in wordt beantwoord. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2005 Het is gewoon een krachtige machine, en de videokaarten die zij gebruiken zijn niet los te koop, de games voor deze consoles zijn speciaal voor de desbetreffende apparaten gemaakt, geoptimaliseerd. Dit is voor een pc niet mogelijk aangezien iedereen een ander systeem heeft. (natuurlijk niet iedereen maar je snapt wel wat ik bedoel) Mocht je vergelijkbare beelden op je pc toveren zal je moeten kijken naar een high end kaart. Dus de nieuwe 7800gt/gtx van nvidia, of de topkaart van ati. Maar hier lopen twee topics over op het forum (Games). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen