anoniem Geplaatst: 23 augustus 2005 Delen Geplaatst: 23 augustus 2005 Hallo, Ik wil van de Canon MP110 printer weten of deze ook dubbelzijdig kan printen. Op de website van Canon staat: Dubbelzijdig afdrukken via besturingsbestand. Wat houdt dit in? Dat ik evengoed nog het stapeltje papier handmatig moet omdraaien en terug moet plaatsen in de printer? Ik zoek namelijk een type printer welke zelf automatisch alles print. Leon Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2005 zo te zien bevat dit kleine apparaat geen papier-omdraai-capaciteit. dat kan ook eigenlijk niet voor die prijs. ik denk dus dat je de opmerking ´dubbelzijdig via driver´ moet begrijpen als: met behulp van een extra driver kunt u de af te drukken pagina´s automatisch verdelen in even en oneven zodat u na omdraaien van het gehele stapeltje en terugleggen in de tray een dubbelzijdig resultaat krijgt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2005 Ok, bedankt voor de reactie! Ik ga even verder zoeken naar een ander type... idd de prijs...nog geen 70E dat kan ook niet maar je weet het soms maar nooit. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen