anoniem Geplaatst: 21 augustus 2005 Delen Geplaatst: 21 augustus 2005 Omdat mijn Medion PC net is blijven hangen en ik hem niet meer kon resetten heb ik de aan en uit knop moeten gebruiken om de computer opnieuw op te starten. Bestaat de kans dat er binnen in de systeemkast nu iets kapot is gegaan? Of is die kans maar klein? Mijn ventilator maakt soms een raar geluid, maar ik weet niet of dat altijd zo is geweest of dat het me nu pas opvalt. (als ik de pc bijvoorbeeld opnieuw aanzet dan blaast de ventilator even heel hard, of is dit normaal ??) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2005 neej die kans is heeeeel klein. Ik heb ook een medion-bak en die moet ik ook nog wel een resetten door de aan/uitknop 5sec vast te houden, maar het kan geen kwaad. Je bent wel alle bezigheden kwijt zegmaar, net als bij een normale reset... :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2005 Ik zet pc's zovaak uit me de powerknop, nooit problemen mee. Van die fan: m'n pa's pc blaast ook ff heel hard tijdens het booten. //edit: tinus was me voor Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2005 Dankje, dan zou het hier ook wel meevallen :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2005 Maak je geen zorgen heb ik vroeger met mijn oude systemen zo vaak moeten doen en die sloten dan ook niet meer af met de powerswitch of de reset knop moest ik de stekker achter uit de computer halen ging altijd goed gr HDL Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen