Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen, Ik heb van een maat van me een Compaq Pressario uit 1999 gehad,tis een PII 450 Mhz. Zit 256 Mb geheugen in en draait verder als een zonnetje. Probleem is alleen dat ik niet in de Bios kan komen. Zodra ik tijdens het opstarten op 1 van de Functietoetsen duw,geeft ie een keyboard error. Ik heb er een netwerk kaartje ingedaan,want als dat ding verder goed draait gaat ie een verdieping lager naar mn buurjochie die al tijden een eigen pc wil. Hoe kom ik in de Bios van dat ding dus?
Link naar reactie
[quote:6b051ff77f="rge"]Ik heb van een maat van me een Compaq Pressario uit 1999 gehad,tis een PII 450 Mhz. [/quote:6b051ff77f] Welk type Compaq Presario is het? [quote:6b051ff77f="rge"] Hoe kom ik in de Bios van dat ding dus[/quote:6b051ff77f] Begin met het checken van [url=http://www.mustek.com/Support/techdocs/bios.html]deze site.[/url] [quote:6b051ff77f="rge"] Zodra ik tijdens het opstarten op 1 van de Functietoetsen duw,geeft ie een keyboard error.[/quote:6b051ff77f] Zou het kunnen dat je een toetsenbord hebt met een Flock toets? In dat geval kan het nodig zijn eerst op deze Flock toets (F led gaat dan branden) te drukken, alvorens de Functietoetsen te gebruiken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...