anoniem Geplaatst: 20 augustus 2005 Delen Geplaatst: 20 augustus 2005 Ik heb op een oude pc WIN XP Pro opnieuw geinstalleerd. Nu zaten er in die pc 2 schijven: 1: Western Digital van 13 Gb 2: Maxtor van 20 Gb Nu heb ik Windows op de 13Gb gezet. Bij install van windows werden de schijven aangegeven en heb ik van allebei de schijven de partities verwijderd en vervolgens aangegeven dat windows op de 13 Gb moest komen. Nu staat windows erop, maar in deze computer staat de 2e schijf niet vermeld, maar als je naar apparaatbeheer gaat wordt de Maxtor wel herkend en er is geen probleem mee. Heeft iemand een idee hoe ik Maxtor weer actief kan krijgen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2005 Je moet eerst weer een partitie aanmaken voordat hij in de windows verkenner komt. Dit kan je doen met schijfbeheer. Rechter muis op het "deze computer" pictogram > beheren. Hier kies je links dan voor schijfbeheer en maak je een partitie aan. Deze moet je dan nog formatteren en het moet werken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen