Ga naar inhoud

Critical error: No video

Aanbevolen berichten

Ik heb een misschien voor velen een voor de hand liggende vraag. Ik hoop dat iemand het mij kan uitleggen. Ik ben min of meer een leek op de computer: Onlangs heb ik Lineage II (Online spel) geinstalleerd op mijn PC. Als ik deze opstart krijg ik de volgende error: OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1751 MHz with 479MB RAM Video: No Video Please enable Direct3D acceleration. You can do this by starting dxdiag and enabling Direct3D Acceleration in the Display1/2 tab after installing DirectX 8.1b (or later) and the latest drivers for your graphics card. Samen met het spel heb ik DitectX 9.0c geinstalleerd. Bij dirextX staat dat het systeem gebruikt maakt van het algemene videostuurprogramma. Ik heb de volgende systeemgegevens: Systeemfabrikant: GBT_ Systeemmodel: AWRDACPI BIOS: Award modular BIOS v6.00 PG Processor: AMD sempron(tm), 2500+, MMX, 3Dnow, 1.7 GHz Ik hoop dat dit de juiste gegevens zijn. Waar moet ik nu de nieuwste drivers vandaan halen? Ik heb op de naam GBT gezocht zonder resultaat. Heeft iemand een link naar die pagina? Hoe gaat precies dat "enabling Direct3D Acceleration", ik kan het niet vinden als ik de tabbladen bekijk na "dxdiag". Bij voorbaat dank.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...