anoniem Geplaatst: 16 augustus 2005 Delen Geplaatst: 16 augustus 2005 Hallo, ik heb het volgende probleem bij de installatie van mijn nieuwe psc 1215.(Printer en copiër) Krijg bij de installatie de volgende melding: "De hardware kan niet worden geïnstalleerd. Er is een probleem met de installatie van deze hardware. PSC 1200 series. Er is een fout opgetreden tijdens het installeren. Het INF betstand bevat geen digitale handtekeninggevens." Hoe kom ik aan de juiste handtekeningsgegevens? Weet iemand raad? Dank! Sjukur Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2005 Probeer het eens met [url=http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?product=412187&lc=nl&cc=nl&dlc=nl&lang=nl&cc=nl]deze[/url] driver. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2005 Volgens mij staat daar iets over in de handleiding. Als ik me goed herinner, digitale handtekeningen staan opgeslagen in directorie \CCC Met als extra vermelding om vooral de bijpasende handtekening te nemen. Mvg Jan Filarski Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen