Ga naar inhoud

Trust scanner, twain bron kon niet worden geopend...

Aanbevolen berichten

Hallo, Mijn scanner heeft er ineens geen zin meer in, want als ik iets wil gaan scannen met photo shop krijg ik de volgende melding; Scanner fout-kabel niet aangesloten. Twain-32, twain bron kon niet worden geopend, zorg ervoor dat in de twain directory in de windows directory een geldige bron voor uw scanner staat... Nu is mijn scanner wel degelijk aangesloten, want als ik deze open en dicht doe, start bij mij photo shop dus op. Kabel wel aangesloten dus. Ik heb hier op het forum gezocht en heb gelezen dat ik de scanner uit mijn twain directory moet verwijderen en de scanner software en daarna weer opnieuw installeren. Dit dus gedaan, maar nog steeds dezelfde melding al voorheen. Wie wil/kan mij hiermee verder helpen? Bvd. Leon
Link naar reactie
[quote:821ff95997="wildervanksterdallen"]Windows xp. Trust scanner:Compact scan USB19200. Ik heb de software en de drivers gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd. Maar nog steeds hetzelfde probleem...[/quote:821ff95997] Scanner pictogram staat ook onder in de taakbalk? Als je met het programma in je taakbalk iets scant doet de scanner het dan wel?
Link naar reactie
Dat de klepsensor werkt wil nog niet zeggen dat er elders iets niet iets mis is. Het kan dus zomaar zijn dat het apparaat overleden is. Mijn oude Mustekje vertoonde precies dezelfde verschijnselen en was niet meer aan de praat te krijgen, niet op m'n eigen pc en ook niet op vier andere. Dus eerst nog even proberen op een andere pc en dan op naar de winkel! :wink: Gr, Jim
Link naar reactie
De scanner doet het weer... Ik had de nieuwste drivers gedownload van trust.nl en die werkte niet. Op driverguide.com ook naar de driver gezocht en daar gedownload en die werkt wel... :-? Alleen als ik de klep open en selecteer dat ik photoshop wil gebruiken krijg ik dezelfde foutmelding als voorheen, maar ik kan nu wel in photoshop via importeren wel scannen...in Word werk het nu ook gewoon weer. Hoe is het allemaal weer mogelijk?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...