Ga naar inhoud

Stille toetsenborden (beetje vreemde vraag)

Aanbevolen berichten

Ik ben eigenlijk opzoek naar een beetje stil toetsenbord. Eentje die dus niet te veel 'tiklawaai' geeft. Dit omdat de PC hier in een soort 'studiekamer' staat waar wel eens meerdere mensen aan het werk zijn. Wanneer iemand aan het typen is op het toetsenbord wat we nu hebben (standaard-merkloos iets) maakt het een, als je aan het studeren bent, vreselijk tikgeluid. Iedereen hier ergert er zich aan. Dus mijn vraag: heeft iemand ervaringen met een toetsenbord wat geen luide tikgeluiden maakt?
Link naar reactie
Ik ben toevallig sinds vandaag in het bezit van een Revoltec Lightboard. Deze heeft ook van die notebooktoetsen. Daarnaast kan deze ook verlicht worden, handig als het 's avonds laat is, de toetsen zijn dan nog steeds uitstekend zichtbaar met die verlichting. En daarnaast is het een mooi gezicht. Mocht je dit niet zo belangrijk vinden dan zijn er nog wel meer toetsenborden verkrijgbaar met platte (notebook) toetsen. Coolermaster bijvoorbeeld heeft het Q Alloy keyboard. [url=http://www.coolermaster.com/index.php?LT=english&Language_s=2&url_place=product&p_serial=EAK-US1&other_title=+EAK-US1+Q%20Alloy%20Keyboard]veel te lange link[/url] Dit soort boards zijn rond de € 30,- Vrij duur voor een toetsenbord maar als je echt een stille wilt zijn dit de besten die je kan krijgen. Het is wel even behoorlijk wennen aan zo'n toetsenbord, althans, dat geld voor mij. Maar ik denk dat het wel snel zal wennen.
Link naar reactie
[quote:e3434ae9c1="NoepZor"][quote:e3434ae9c1="Count Uilesnor"]Of je koopt een siliconentoetsenbord. Kun je nog oprollen ook ;) http://www.inkoopacties.net/ia/kzm7snmn[/quote:e3434ae9c1] dan hoor je de tafel kloppen :P[/quote:e3434ae9c1] Een kleine praktijk test (tik op je tafel even hard als op je toetsenbord) wijst uit dat is tafel stiller. Zolang de computeraarg geen irritante melodietje gaan tikken lijkt het mij idd een stillere oplossing
Link naar reactie
[quote:668852e796="NoepZor"][quote:668852e796="Count Uilesnor"]Of je koopt een siliconentoetsenbord. Kun je nog oprollen ook ;) http://www.inkoopacties.net/ia/kzm7snmn[/quote:668852e796] dan hoor je de tafel kloppen :P En ik heb ook een logitech, met een lekker tikgeluid ;)[/quote:668852e796] of het nou lekker is of niet, hij wil juist geen (tik)geluid _-_ ik heb hier een Microsoft Natural Multimedia Keyboard... vond het eerst een beetje raar typen maar ben dr aan gewend.... en het is nog een relatief stil toetsenbord ook daarnaast heb ik op me 2e pc een Microsoft Multimedia Keyboard... die is nog stiller dan de Natural versie... als je echt stilte wil kan je 2 dingen doen... laptop kopen en daarop typen... of voor gewoon echt de ultieme stilte : geen toetsenbord gebruiken... als ik je een stil tb zou moeten aanbevelen zou ik je een Microsoft (natural) multimedia keyboard aan moeten bevelen... mede omdat een paar vrienden van me allemaal een Logitech TB hebben en die klikken te erg vind ik...
Link naar reactie
[quote:c947e9eae0="Sander1337"]laptop kopen en daarop typen... of voor gewoon echt de ultieme stilte : geen toetsenbord gebruiken... [/quote:c947e9eae0] Zoals ik al in een eerdere post zei... er zijn gewoon toetsenborden te koop met 'laptoptoetsen' dus wat bazel je nou dat je een compleet laptop moet kopen alleen maar om stil te kunnen typen. Je zou eens posts van anderen wat beter kunnen lezen.
Link naar reactie
[quote:a378fd3621="NoepZor"][quote:a378fd3621="Count Uilesnor"]Of je koopt een siliconentoetsenbord. Kun je nog oprollen ook ;) http://www.inkoopacties.net/ia/kzm7snmn[/quote:a378fd3621] dan hoor je de tafel kloppen :P En ik heb ook een logitech, met een lekker tikgeluid ;)[/quote:a378fd3621] Nou, dan koop je er ook een oprolbare sliconentafel bij :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...