Ga naar inhoud

Goede speakers

Aanbevolen berichten

Ik wil effe inhaken over speakers: Bestaan er voor op de computer ook misschien een soort aktieve nearfield monitors die ze in studio's gebruiken ? Al die setjes voor op de computer vind niet zo heel hi-end klinken heb zelf n.l wel hele dure speakers wil ook een paar goeie op mijn computer hebben. gr HDL [color=darkred:5043887396]afgesplitst vanwege hijack [gh][/color:5043887396]
Link naar reactie
Hardstikke bedankt voor de goede tips maar ik wil niet met een versterker er tussen in werken ik wil graag een aktieve speaker. Volgens mij zijn de nearfield monitors die ze in studio's gebruiken passief. Enkel de grote systemen als ATC en zo die ze voor het eindrelultaat te luisteren hebben wel vaak aktief. Heb ook wel eens geprobeerd om mijn speaker en versterker over de computer te schakelen maar ben daar mee gestopt vanwegen klikken met computer afsluiten enzo En met 2.1 systemen hoor je altijd de subwoofer staan vind ik met bose ook gr HDl
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...