anoniem Geplaatst: 14 augustus 2005 Delen Geplaatst: 14 augustus 2005 Ik wil effe inhaken over speakers: Bestaan er voor op de computer ook misschien een soort aktieve nearfield monitors die ze in studio's gebruiken ? Al die setjes voor op de computer vind niet zo heel hi-end klinken heb zelf n.l wel hele dure speakers wil ook een paar goeie op mijn computer hebben. gr HDL [color=darkred:5043887396]afgesplitst vanwege hijack [gh][/color:5043887396] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2005 Als je erg veeleisend bent, kun je ook een paar studio monitor boxen overwegen. Die zijn vrij compact, en hebben een ingebouwde versterker. Of gewoon een losse versterker en twee goede boxen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2005 Met de juiste kabels is (bijna :wink: ) alles wel op elkaar aan te sluiten. Goede studio monitoren kan je gewoon aansluiten op je pc door de line out van je geluidskaart aan te sluiten op de versterker. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2005 Hardstikke bedankt voor de goede tips maar ik wil niet met een versterker er tussen in werken ik wil graag een aktieve speaker. Volgens mij zijn de nearfield monitors die ze in studio's gebruiken passief. Enkel de grote systemen als ATC en zo die ze voor het eindrelultaat te luisteren hebben wel vaak aktief. Heb ook wel eens geprobeerd om mijn speaker en versterker over de computer te schakelen maar ben daar mee gestopt vanwegen klikken met computer afsluiten enzo En met 2.1 systemen hoor je altijd de subwoofer staan vind ik met bose ook gr HDl Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2005 [url=http://www.podcastingnews.com/category/Active_Powered_Studio_Monitors.htm]Hoeveel wil je er?[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2005 Gerben weer eens heel erg bedankt. Ik ga effe lopen kijken op die site gr HDL Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen