Ga naar inhoud

Kast Openen

Aanbevolen berichten

het is mogelijk dat hij op slot zit. als dit zo is kan je dat terug vinden als je de bios ingaat. hoe de omschrijving in je bios heet weet ik niet precies maar je zal ergens de status van bijvoorbeeld cover locked naar unlocked moeten zetten. je hoort dan een duidelijke klik meestal uit de kast komen. ik ga er van uit dat je wel eventuele schroeven wel verwijdered hebt aan de achterkant. en anders, soms wil het nog wel eens ontzettend stroef gaan
Link naar reactie
[quote:a3457bf81f="roger1"]Ok, alles op het laagste pitje stof gezogen, maar nu, hoe haal ik die uitbreidingskaarten uit m'n moederbord??[/quote:a3457bf81f]Zit als het goed is met 1 schroefje vast, daarna kun je ze voorzichtig eruit trekken. [quote:a3457bf81f="roger1"]En hoe maak ik die schoon??[/quote:a3457bf81f]Met dezelfde stofzuiger? :roll:
Link naar reactie
[quote:3b6c72bb1a="roger1"]Waar die naar toe loopt weet ik niet.. Kan ik die er zomaar uittrekken?[/quote:3b6c72bb1a]Als het een geluidskaart is, zal ie wel naar een optische drive (CD/DVD) lopen. En als je dat stekkertje op de juiste manier weer terug weet te zetten, lijkt het me wel mogelijk om 'm er nu uit te halen ... maak er anders eerst een foto van ... :P
Link naar reactie
Ik heb er een foto van gemaakt.. ik zal hem zo even uploadden.. Dan zie je hoe lekker stoffig mijn kast was.. ik heb hem inmiddels helemaal uitgezogen. Behalve de uitbreidingskaarten. Ik probeer even of de camera ook met de laptop kan werken. Trouwens het lijkt wel of hij links achterin vast zit.. niet in dat PCI slot maar er naast links. Zometeen komt de foto.
Link naar reactie
PCI Kaarten er allemaal uit gehaald.. Gewoon hard trekken 8) Maar nu heb ik een nieuw probleem. Bij het er weer indoen van de kaarten ging alles gewoon goed. Maar toen ik de computer opstartte zei hij: Nieuwe Hardware gevonden enz. Het probleem is, ik krijg mijn wireless Lan niet meer aan de praat. Ik kan ook geen wizard er van krijgen. Hoe kan ik hem weer aan de praat krijgen, zodat ik weer op internet kan?
Link naar reactie
[quote:ab3974332c="roger1"]Het probleem is, ik krijg mijn wireless Lan niet meer aan de praat. Ik kan ook geen wizard er van krijgen. Hoe kan ik hem weer aan de praat krijgen, zodat ik weer op internet kan?[/quote:ab3974332c] Welke Windows versie gebruik je. En indien van toepassing, welk Service Pack heb je geïnstalleerd? Hoe heb je geprobeerd die wizard te starten? Welke foutmelding verschijnt er dan? En wordt dat WiFi-netwerk nog wel getoond, tijdens het opstarten in de PCI device listing? En hoe wordt je WiFi-netwerk getoond in Apparaatbeheer? Check ook de info van Microsoft [url=http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/techniek_techniek/draadloos_wifi_netwerk.aspx]Draadloos Wifi-netwerk installeren.[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...