anoniem Geplaatst: 10 augustus 2005 Delen Geplaatst: 10 augustus 2005 Ik heb hier een raar probleem. Ik zit nu achter een computer waar het geluid prima is geinstalleerd. Deze computer bevat 3 geluidskaarten 1 daarvan een Creative SB Life is geinstalleerd. Nu wilt deze niet aan gaan. Terwijl hij wel helemaal compleet is geinstalleerd. Opnieuw installeren helpt ook niet want hij zegt daarna nog steeds: [quote:194e68d788] Status: het stuurprogramma is ingeschakeld, maar niet gestart. [/quote:194e68d788] Nu dacht ik aan een Windows service maar dit klopt volgensmij allemaal. "Windows Audio" staat ingeschakeld. Verder is het gek dat hij de andere geluidkaarten niet kan vinden. Bijvoorbeeld die on-board geluidskaart. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit probleem kan oplossen? [edit:] Geluidskaart onboard is opgelost (stond in de BIOS uit) [/edit] iig, Eise Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2005 wat is daar dan zo mooi aan drie geluidskaarten in EEn pc . beetje teveel van het goede . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2005 [quote:a95b052c97="plextor"]wat is daar dan zo mooi aan drie geluidskaarten in EEn pc . beetje teveel van het goede .[/quote:a95b052c97] 1: pc geluids set tijdens gamen en film kijken 2: om te gebruiken met mixen 3: 2e kaart om te gebruiken met mixen Bijvoorbeeld. Bovendien zie ik niet in wat jij ermee te maken hebt of hij 3 geluidskaarten in zijn pc wilt. In apparaatbeheer kan je ze ook niet starten? Probeer dan eens de laatste drivers van de site te plukken en controleer eens of je de goede hebt. Anders willen die drivers wss wel starten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2005 Tja, het is zo'n Media Markt pc. Ik zal het ook nooit kopen maar dat is een ander verhaal. In het appraatbeheer staat hijg ewoon aan. Maar als je dan de eigenschappen ervan gaat bekijken staat hier dus die 'error'. Het zijn dus de nieuwste drivers. Ook heb ik de standaard Windows drivers geprobeerd. Maar dit mocht ook niet baten. De service "Windows sound" staat bij MSCONFIG "opstarten" gewoon aan. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen