anoniem Geplaatst: 10 augustus 2005 Delen Geplaatst: 10 augustus 2005 Hallo, moet je voor een draadloze logitech muis een aparte muismat hebben. De muis vind ik nl niet zo soepel bewegen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2005 'k heb al enkele jaren een draadloze logitech, maar ik heb nog nooit een muismat gebruikt (ook niet bij muizen met staartje). 'k snap eigenlijk het nut ervan niet goed... (als je tenminste op een propere ondergrond werkt: bureau, tafel,...) Maar om te antwoorden op je vraag: neen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2005 [quote:29ade05158="Gouranga"]Hallo, moet je voor een draadloze logitech muis een aparte muismat hebben. De muis vind ik nl niet zo soepel bewegen[/quote:29ade05158] Hoi, Ik heb hier een laser muis zonder muismat, Wat ik wel af en toe doe is een doekje met wat siliconespray over de glijvoetjes halen daarna moet je hem wel goed vast houden. :lol: groetjes. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2005 Ik gebruik al een paar jaar geen muismat meer :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2005 Als je een glazen of erg glanzende tafel hebt, dan kan het problemen opleveren met de optische muis. Simpele oplossing zonder muismat, plak een a4tje op het bureau vast :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2005 Ik heb boven zo'n "reclame" muismatje liggen, daardoor raakt de muis juist op hol. Ik heb bij mn eigen PC een "gamersmuismat", die is lekker glad, en veel oppervlakte. Dit geeft wel een positief effect af op de algehele muiservaring ;) Het stroeve glijden kan ook komen door het extra gewicht wat batterijen met zich meebrengen.. het is even uitproberen wat een fijne ondergrond is. Een kant van een stevige ordner (Zo'n geplastificeerde) schijnt ook wel glad te zijn. En goedkoop :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2005 Ik heb hier een hard muismatje van fellowes, kun je bij de V&D halen voor 5,99. Werkt bijzonder prettig, ook met een optische muis. Optische muizen houden inderdaad niet van glanzende of helemaal zwarte ondergronden. Hoewel de lasermuis daar weer minder last van heeft. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2005 Mijn MX510 werkt perfect op een zwarte ondergrond :) En mn ouwe muis (goedkope logitech) ook.. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen