anoniem Geplaatst: 9 augustus 2005 Delen Geplaatst: 9 augustus 2005 Hoi, Ik ga deze zomer beginnen om mijn pc bijna onhoorbaar te maken maar ik heb op dit moment geen eigen voeding (nu dus ff een geleend van vriend) maar ik ga wil zel zo snel mogelijk een nieuwe hebben. Hij moet wel met fan zijn en erg stil.. Max budget is €100.. Thnx, KiPSiE Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2005 Ik heb een Tagan 480 watt, erg stil, kwalitatief goed en niet zo erg duur. Ik hem em gekocht om de zelfde reden als jou, een stille PC, maar ik wou ook nog wat vermogen achter de hand hebben. Wil je het echt stil hebben, kijk dan naar een passief gekoelde voeding. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2005 Kan je ff de precieze naam van die voeding geven of anders de site waar ie het goedkoopst is op pricewatch? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2005 Tagan TG480-U01 Maar er is nu ook een U22, wat het verschil is, weet ik niet precies. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2005 Die U2 heeft geloof ik twee stekkertjes die pci-e videoplanken van extra juice kan voorzien Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2005 klopt, ik zag het al op Tweakers staan.. Alleen ik ga toch geen pci-e kopen dus heb ik ook geen voeding nodig die dat ondersteund.. Ik ga vanavond denk al de TG480-U1 bestellen. Bedankt voo rjullie hulp.. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen