anoniem Geplaatst: 7 augustus 2005 Delen Geplaatst: 7 augustus 2005 Beste mensen, Heb een Sony Ericsson telefoon, type k300i. Daarvoor heb ik bij de telefoonwinkel een USB-kabel gekocht, om foto's en video's van de telefoon over te zetten naar mijn pc. Daartoe moest ik wel eerst bij de site van Sony Ericsson een driver downloaden en installeren, wat ik gedaan heb. Dat lijkt volgens het boekje gegaan te zijn, want in Systeem, Hardware, Apparaatbeheer, Poorten, staat USB Cable DCU-11 (COM 5). Die is geactiveerd. Niettemin verschijnt er, als ik de telefoon met de pc verbonden heb, geen extra drive of iets dergelijks, als ik op Deze Computer klik. Alleen de drives A, C, D, E en F staan er, net als tevoren. Ik heb al eerder geprobeerd om de kabel op een ander USB-slot te zetten op de pc, maar dat maakt geen verschil. Verder kan ik in principe via de gsm een foto via e-mail naar mijzelf versturen, via MMS of SMS. Als ik dat echter probeer, gaat de gsm na een paar seconden mijn eigen 06-nummer bellen. Ik hoop op jullie deskundige hulp, waarvoor alvast hartelijk dank. vr. gr., Ruud Muschter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2005 Wellicht een beetje simpel, maar: bij mijn Siemens verschijnt er ook geen extra drive als ik 'm via USB aan de compu koppel. Alleen met de Siemens software kom ik in de GSM. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2005 Je kan het alleen met software van Sony Ericsson. Die moet je ook downen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen