Ga naar inhoud

overzetten foto's gsm via USB naar pc lukt niet

Aanbevolen berichten

Beste mensen, Heb een Sony Ericsson telefoon, type k300i. Daarvoor heb ik bij de telefoonwinkel een USB-kabel gekocht, om foto's en video's van de telefoon over te zetten naar mijn pc. Daartoe moest ik wel eerst bij de site van Sony Ericsson een driver downloaden en installeren, wat ik gedaan heb. Dat lijkt volgens het boekje gegaan te zijn, want in Systeem, Hardware, Apparaatbeheer, Poorten, staat USB Cable DCU-11 (COM 5). Die is geactiveerd. Niettemin verschijnt er, als ik de telefoon met de pc verbonden heb, geen extra drive of iets dergelijks, als ik op Deze Computer klik. Alleen de drives A, C, D, E en F staan er, net als tevoren. Ik heb al eerder geprobeerd om de kabel op een ander USB-slot te zetten op de pc, maar dat maakt geen verschil. Verder kan ik in principe via de gsm een foto via e-mail naar mijzelf versturen, via MMS of SMS. Als ik dat echter probeer, gaat de gsm na een paar seconden mijn eigen 06-nummer bellen. Ik hoop op jullie deskundige hulp, waarvoor alvast hartelijk dank. vr. gr., Ruud Muschter
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...