anoniem Geplaatst: 7 augustus 2005 Delen Geplaatst: 7 augustus 2005 een tijdje geleden las ik hoe je met behulp van wat aanpassingen het gebruik van het ram geheugen kom optimaliseren dit betrof in het geval dat je van 512 mb naar 1024 mb ging ik heb windows xp (met sp2) home nl versie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2005 Er zijn wel een aantal [url=http://www.download.com/3120-20_4-0.html?qt=RAM&tg=dl-20&search.x=0&search.y=0&search=+Go%21]programmatjes[/url] waarmee je je RAM kunt [i:91c1a1d648]managen[/i:91c1a1d648]. Bedoel je zoiets? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2005 ja maar het schijnt dat je wat instelling moet aanpassen in je register Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2005 Conservative Swap File Usage inschakelen is niet relevant voor WinXP als je die bedoelt ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2005 sorry ben wat dat beterft een echte leek Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2005 Dat is een bepaald regeltje dat je kan toevoegen in je msconfig, dat kan je opstarten door bij uitvoeren msconfig te typen. Maar kennelijk heb je daar niks aan met windows xp. Ik heb em er trouwens wel in staan omdat ik dat een keer tegenkwam, kan je uitleggen waarom je er met xp niks aan hebt Obi? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen