anoniem Geplaatst: 4 augustus 2005 Delen Geplaatst: 4 augustus 2005 Hoop dat ik de goede rubriek gebruik. Probleem. Mijn printer hpdeskjet 980cxi weigert opeens te printen. Maar print zijn eigen testfiles wel. Is 4 jaar oud ongeveer. Alle verbindingen gecontroleerd. Alle bestaande tests erop losgelaten Besturingsprog paar keer opnieuw geïnstalleerd. Image gekopieerd. Clean install van Windows 98 gedaan. Niets helpt. Wat is er aan de hand? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2005 Haal de stroom eens 'n paar minuten van de printer en probeer het vervolgens opnieuw. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2005 Heb ik al een paar keer gedaan. Ik heb zelfs de verbinding met de pc losgehaald. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2005 Geeft de printer geen foutmeldingen ? Is dit niet het geval test het even op een andere pc ( eigen of buren bv. ) Wat doet hij daar ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2005 Nee, de printer geeft geen foutmeldingen. Maar voor zover ik me de testprints van vroeger kan herinneren, denk ik dat hij 1 testprint niet goed doet. Maar ik kan me vergissen. Buren zijn nog met vakantie. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen