Ga naar inhoud

usb-stick wordt niet herkend

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een usb-stick liggen, heb de goede driver gezocht en geinstalleerd, maar doet het niet. Even bij een andere pc geprobeerd, ook met win98, daar doet ie het wel. Ik heb in beide gevallen precies hetzelfde gedaan... Als ik hem er in stop bij de pc waar hij het niet doet geeft hij wel heel kort als muisaanwijzer een zandloper aan, maar doet verder niks... Bij apparaatbeheer staat hij onder USB-controllers met de naam M-Systems DiskOnKey USB Driver. Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij het op allebei de pc's doet?
Link naar reactie
[quote:7849f88dd3="anjo_compu"]Ik heb hier een usb-stick liggen, heb de goede driver gezocht en geinstalleerd, maar doet het niet. Even bij een andere pc geprobeerd, ook met win98, daar doet ie het wel. Ik heb in beide gevallen precies hetzelfde gedaan... Als ik hem er in stop bij de pc waar hij het niet doet geeft hij wel heel kort als muisaanwijzer een zandloper aan, maar doet verder niks... [/quote:7849f88dd3] Welke Windows versie heeft die probleem pc? Is dat wel minimaal Windows 98 Tweede Editie? Bovendien voor Windows Millennium Edition of hoger hoeft er geen driver voor de usb-stick te worden geïnstalleerd. Heb je op de probleem pc wel een driver geinstalleerd voor USB 2.0? Check ook nog even deze discussie http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=145616&highlight=systeeminfo
Link naar reactie
[quote:b985afb006="Ruud Muschter"]Mij was in de computerwinkel verteld, dat bij Windows XP het installeren van een driver voor de USB-kabel (telefoon naar pc) niet nodig was. Dat was onjuist! Mijn kabel-cd vroeg er expliciet om. Ik kon niet verder zonder dat. vr. gr., Ruud Muschter[/quote:b985afb006] Dat is Offtopic. Het gaat om een USB-stick.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...