anoniem Geplaatst: 4 augustus 2005 Delen Geplaatst: 4 augustus 2005 Ik heb hier een usb-stick liggen, heb de goede driver gezocht en geinstalleerd, maar doet het niet. Even bij een andere pc geprobeerd, ook met win98, daar doet ie het wel. Ik heb in beide gevallen precies hetzelfde gedaan... Als ik hem er in stop bij de pc waar hij het niet doet geeft hij wel heel kort als muisaanwijzer een zandloper aan, maar doet verder niks... Bij apparaatbeheer staat hij onder USB-controllers met de naam M-Systems DiskOnKey USB Driver. Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij het op allebei de pc's doet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2005 Om wat voor PC's gaat het? Geef eens wat meer info. Gaat het om USB 1.1 of 2.0? Werkt het stickje wel op de andere USB-poorten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2005 [quote:7849f88dd3="anjo_compu"]Ik heb hier een usb-stick liggen, heb de goede driver gezocht en geinstalleerd, maar doet het niet. Even bij een andere pc geprobeerd, ook met win98, daar doet ie het wel. Ik heb in beide gevallen precies hetzelfde gedaan... Als ik hem er in stop bij de pc waar hij het niet doet geeft hij wel heel kort als muisaanwijzer een zandloper aan, maar doet verder niks... [/quote:7849f88dd3] Welke Windows versie heeft die probleem pc? Is dat wel minimaal Windows 98 Tweede Editie? Bovendien voor Windows Millennium Edition of hoger hoeft er geen driver voor de usb-stick te worden geïnstalleerd. Heb je op de probleem pc wel een driver geinstalleerd voor USB 2.0? Check ook nog even deze discussie http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=145616&highlight=systeeminfo Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2005 Het is gewoon USB2 en windows 98SE. Maar ik heb nu bij apparaatbeheer een paar dingen weggehaald, hem er weer in gestoken en nu doet hij het opeens:D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2005 Wat heb je dan weggehaald? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2005 Alles mbt mass storage... Het waren twee dingen, een bij usb en de andere bij sci(?) Ik weet het niet meer precies, maar ik wist dat het iets was wat voor de rest niet in mn pc zat, dus probeerde ik of ie t dan zou doen, en dat was dus zo:) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2005 Probeer deze eens te herstellen en dan eens kijken wat hij doet ! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2005 Wat bedoel je precies? Nog even voor de duidelijkheid; alles werkt weer naar behoren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2005 Ik bedoelde de usb en sci wat je verwijderd had ! maar hij werkt weer dus kunnen we dit afsluiten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2005 Waarschijnlijk heeft-tie de computer opnieuw opgestart en is de USB opnieuw toegevoegd aan zijn PC. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2005 Mij was in de computerwinkel verteld, dat bij Windows XP het installeren van een driver voor de USB-kabel (telefoon naar pc) niet nodig was. Dat was onjuist! Mijn kabel-cd vroeg er expliciet om. Ik kon niet verder zonder dat. vr. gr., Ruud Muschter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2005 [quote:b985afb006="Ruud Muschter"]Mij was in de computerwinkel verteld, dat bij Windows XP het installeren van een driver voor de USB-kabel (telefoon naar pc) niet nodig was. Dat was onjuist! Mijn kabel-cd vroeg er expliciet om. Ik kon niet verder zonder dat. vr. gr., Ruud Muschter[/quote:b985afb006] Dat is Offtopic. Het gaat om een USB-stick. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen