anoniem Geplaatst: 3 augustus 2005 Delen Geplaatst: 3 augustus 2005 Heb op in een computer nwe HD van 40Gb geplaatst.W98se geinstalleerd. Verder op PCcillin na niets er op gezet. In eerste instantie werkte alles normaal totdat plotseling de PC niet meer wil afsluiten en op het scherm aangeeft: bezig met afsluiten..... Dit blijft echter staan en PC gaat niet uit. Alleen een geforceerde afsluiting helpt.Ctrl+Alt+del. Hoe kan ik dit verhelpen ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2005 Heb je je OS al geupdate via Windows Update? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2005 [quote:1f59baa6d1="JBS"]Heb je je OS al geupdate via Windows Update?[/quote:1f59baa6d1] Ja,is reeds gebeurd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2005 //Edit: goed lezen JBS.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2005 98SE : is een aflsuitporbleem van Bill Gates. Ze hebben er een patch voor, alleen werkt die soms wel en soms niet. Kan zijn dat nadat je andere spullen installeert hij het plots doet. Anders gewoon ermee leren leven Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2005 Het kan ook komen van troep van het internet. Dan moet je temp, cookies,temp internetfiles leegmaken gr HDL Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2005 [quote:4bcd9d2a5d="Bosje"]98SE : is een aflsuitporbleem van Bill Gates. Ze hebben er een patch voor, alleen werkt die soms wel en soms niet. Kan zijn dat nadat je andere spullen installeert hij het plots doet. Anders gewoon ermee leren leven[/quote:4bcd9d2a5d] Heb je enig idee waar die te downloaden is,of de naam ervan,zodat ik zelf kan zoeken. Dank al vast voor je moeite Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2005 Je moet het bij microsoft downloaden. Naam weet ik niet meer, te lang geleden. Zoek op Shutdown of zo. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2005 [quote:3ec8dd0571="Bosje"]Je moet het bij microsoft downloaden. Naam weet ik niet meer, te lang geleden. Zoek op Shutdown of zo.[/quote:3ec8dd0571] http://www.microsoft.com/windows98/downloads/contents/WURecommended/S_WUFeatured/Win98SE/Default.asp Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2005 [quote:69a4b6f5ea="JBS"][quote:69a4b6f5ea="Bosje"]Je moet het bij microsoft downloaden. Naam weet ik niet meer, te lang geleden. Zoek op Shutdown of zo.[/quote:69a4b6f5ea] http://www.microsoft.com/windows98/downloads/contents/WURecommended/S_WUFeatured/Win98SE/Default.asp[/quote:69a4b6f5ea] Hartelijk dank,moet lukken met de oplossing op deze site. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen