Ga naar inhoud

HD wil niet meer afsluiten !

Aanbevolen berichten

Heb op in een computer nwe HD van 40Gb geplaatst.W98se geinstalleerd. Verder op PCcillin na niets er op gezet. In eerste instantie werkte alles normaal totdat plotseling de PC niet meer wil afsluiten en op het scherm aangeeft: bezig met afsluiten..... Dit blijft echter staan en PC gaat niet uit. Alleen een geforceerde afsluiting helpt.Ctrl+Alt+del. Hoe kan ik dit verhelpen ?
Link naar reactie
[quote:4bcd9d2a5d="Bosje"]98SE : is een aflsuitporbleem van Bill Gates. Ze hebben er een patch voor, alleen werkt die soms wel en soms niet. Kan zijn dat nadat je andere spullen installeert hij het plots doet. Anders gewoon ermee leren leven[/quote:4bcd9d2a5d] Heb je enig idee waar die te downloaden is,of de naam ervan,zodat ik zelf kan zoeken. Dank al vast voor je moeite
Link naar reactie
[quote:69a4b6f5ea="JBS"][quote:69a4b6f5ea="Bosje"]Je moet het bij microsoft downloaden. Naam weet ik niet meer, te lang geleden. Zoek op Shutdown of zo.[/quote:69a4b6f5ea] http://www.microsoft.com/windows98/downloads/contents/WURecommended/S_WUFeatured/Win98SE/Default.asp[/quote:69a4b6f5ea] Hartelijk dank,moet lukken met de oplossing op deze site.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...