Ga naar inhoud

Asus A6726 notebook GROOT PROBLEEM

Aanbevolen berichten

Mensen, ik heb een asus a6726 notebook, het weekend had ik nog gewoon geluid erop, hij is wel mee geweest op vakantie, maar daar deed hij het goed en is er verder niets mee gebeurd. Gisteren heb ik windows opnieuw geinstalleerd, het geluid en alles was goed geinstalleerd, maar ik blijf er maar geen geluid uit krijgen, alle instellingen staan goed, de microfoon werkt wel, ook een hoofdtelefoon werkt niet, iemand oplossing? geluid staat vol aan, dempen staat niet aan, de setup staat goed, iemand nog idee? ANDERS MOET HIJ TERUG NAAR ASUS, MAAR IK WEET NIET OF HET WEL AAN IETS HARDWARE MATIGS LIGT.
Link naar reactie
als het goed is zit er ook nog zoiets van FN knop links onder op toetsten bord daarmee activeer of deactiveer je diverse knoppen zoals de nummerieke knoppen maar ook geluid een helderheid of hebt jij misschien draaiknopje zijkant. kijk anders bijdeze computer r>muisknop> eigenschappen > hardware. kijken of er geen gele uitroeptekens staan zoals audiocontroller oid suc6
Link naar reactie
[quote:2d4f137bed="jrbr13"]als het goed is zit er ook nog zoiets van FN knop links onder op toetsten bord daarmee activeer of deactiveer je diverse knoppen zoals de nummerieke knoppen maar ook geluid een helderheid of hebt jij misschien draaiknopje zijkant. kijk anders bijdeze computer r>muisknop> eigenschappen > hardware. kijken of er geen gele uitroeptekens staan zoals audiocontroller oid suc6[/quote:2d4f137bed] Denk dat je gelijk hebt, je moet het geluid met een toets activeren (eenmalig in principe)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...