anoniem Geplaatst: 2 augustus 2005 Delen Geplaatst: 2 augustus 2005 Mensen, ik heb een asus a6726 notebook, het weekend had ik nog gewoon geluid erop, hij is wel mee geweest op vakantie, maar daar deed hij het goed en is er verder niets mee gebeurd. Gisteren heb ik windows opnieuw geinstalleerd, het geluid en alles was goed geinstalleerd, maar ik blijf er maar geen geluid uit krijgen, alle instellingen staan goed, de microfoon werkt wel, ook een hoofdtelefoon werkt niet, iemand oplossing? geluid staat vol aan, dempen staat niet aan, de setup staat goed, iemand nog idee? ANDERS MOET HIJ TERUG NAAR ASUS, MAAR IK WEET NIET OF HET WEL AAN IETS HARDWARE MATIGS LIGT. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2005 Laatste drivers installeren? Krijg je bij het afspelen een foutmelding of wordt het geluid wel afgespeeld, maar zonder geluid? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2005 Ik denk ook dat het een ontbrekende driver is die je vergeten bent of die de setup is vergeten ! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2005 als het goed is zit er ook nog zoiets van FN knop links onder op toetsten bord daarmee activeer of deactiveer je diverse knoppen zoals de nummerieke knoppen maar ook geluid een helderheid of hebt jij misschien draaiknopje zijkant. kijk anders bijdeze computer r>muisknop> eigenschappen > hardware. kijken of er geen gele uitroeptekens staan zoals audiocontroller oid suc6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2005 [quote:2d4f137bed="jrbr13"]als het goed is zit er ook nog zoiets van FN knop links onder op toetsten bord daarmee activeer of deactiveer je diverse knoppen zoals de nummerieke knoppen maar ook geluid een helderheid of hebt jij misschien draaiknopje zijkant. kijk anders bijdeze computer r>muisknop> eigenschappen > hardware. kijken of er geen gele uitroeptekens staan zoals audiocontroller oid suc6[/quote:2d4f137bed] Denk dat je gelijk hebt, je moet het geluid met een toets activeren (eenmalig in principe) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen