anoniem Geplaatst: 2 augustus 2005 Delen Geplaatst: 2 augustus 2005 Misschien een rare vraag, Mijn zoon heeft nieuwe mobiel gekocht met bleutooth oorhanger (geluid en micro). Ook een usb dongel voor op de pc. Kan ik deze oorhanger nu ook gebruiken om te chatten e.d. Muziek afluisteren lukte niet. Zijn die oorhanger er niet toe in staat of heb ik wat extra software of instellingen voor nodig. Merk oorhanger Sony Ericson type HBH-608. De oorhanger wordt wel herkend door de pc, maar geeft alleen maar piepjes. bvd ro Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2005 Voor zover ik op de (erg trage) website [url]http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=nl&lc=nl&ver=4000&template=ps1_1&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10250&pid=10250[/url] kan ontdekken is er helemaal geen usb-mogelijkheid. De ingang bij de HBH-608 is voor het opladen van het apparaat, staat in de handleiding. (zie pagina 8 van de handleiding). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2005 Bluetooth werkt met zogenaamde profielen/services. Als je een Bluetooth dongle op de pc aansluit, dan levert de pc i.c.m. deze dongle bepaalde services/profielen aan andere Bluetooth apparaten, dit kun je veelal ook min of meer bepalen. Om een Bluetooth headset bij die dongle te kunnen gebruiken moet de pc iets leveren als de audio-gateway of headset service. Mogelijk is hier software voor nodig. (Werd bij mijn dongle meegeleverd.) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen