anoniem Geplaatst: 1 augustus 2005 Delen Geplaatst: 1 augustus 2005 ik heb uit een oude pc een cd speler van Aopen gehaald, is het mogelijk om in de speler een audio cd te doen en te luisteren zonder pc? ik heb de voeding. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2005 Dan heb je ook nog en geluidskaart nodig. Misschien dat het mogelijk is met een externe geluidskaart... Kan je beter een 512 mp3 speler kopen denk ik... :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2005 Veel cd-romspelers hebben een hoofdtelefoonuitgang aan de voorkant, je hebt dan helemaal geen geluidskaart nodig om audio-cd's af te kunnen spelen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2005 Is daarom dat grijze kabeltje naar je geluidskaart dan niet? Ik dacht niet dat je cdrom speler muziek maken kan maar goed kan me vergissen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2005 CD-rom spelers hebben idd vaak aan de voorkant een koptelefoonaansluiting zitten, daar moet je dan je koptelefoon/versterker op aansluiten. Ook moet je naast de open/close knop ook een play/next track knop hebben. Voeding eraan en het werkt :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2005 het werkt, bedankt comp-freak, ik heb de voeding erop aangesloten, een cd erin gedaan en op de play/volgende knop gedrukt, dus een cd speler heeft dus al ingeboude firmware voor het afspelen van audio cd's. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2005 Ook mp3 cd's :D Waar ga je het eigenlijk voor gebruiken? Echt draagbaar is het niet... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2005 nee, dat is waar. ik wou hem gebruiken voor op vakantie. gewoon om neeer te zetten. ik heb geproberd een accu erop aan te sluiten. werkt ook. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2005 [quote:2bad2bf25f="masterburner"]nee, dat is waar. ik wou hem gebruiken voor op vakantie. gewoon om neeer te zetten. ik heb geproberd een accu erop aan te sluiten. werkt ook.[/quote:2bad2bf25f] Leuk, en aan die voeding kan je dan misschien nog wel fatsoenlijke luidsprekers hangen. :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen