Ga naar inhoud

Handleiding zelfbouw externe hd

Aanbevolen berichten

L.S. Ik wil zelf een externe hdd bouwen ( mijn "ouwe" gekochte van 120 gb zit constant vol) van een 250 of 300 gb. Weet iemand hiervoor een handleiding, ik heb al wat forums door zitten bladeren maar kom er zo niet echt uit. Dacht een gigapob behuizing te kopen (usb 2.0+ fw) en dan een 300 gb (of zo) hd . nu zou het mooi zijn als ik ergens een handleiding kon vinden van waar ik op moet letten. hoop iets te horen Joost
Link naar reactie
Ik denk dat er wat anders bedoeld. Bijvoorbeeld wat vind je belangrijk? Robuuste beghuizing, kan tegen warmte, robuuste aansluitingen, HD gemakkelijk te installeren, geschikt voor oudere Windows versies, kan overweg met grote HD's (>250GB), werkt ook op USB1.1 ... Zelf heb ik gekozen voor een MyCom behuizing omdat die van Aluminium was. Sommige behuizingen hebben een ventilator. De mijne niet. Ook zou er geen 300GB schijf inkunnen. Nou wilde ik dat ook niet. De case is overigens alweer meer dan een jaar oud, dus wat die nu zou kunnen, dat weet ik niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...