anoniem Geplaatst: 1 augustus 2005 Delen Geplaatst: 1 augustus 2005 L.S. Ik wil zelf een externe hdd bouwen ( mijn "ouwe" gekochte van 120 gb zit constant vol) van een 250 of 300 gb. Weet iemand hiervoor een handleiding, ik heb al wat forums door zitten bladeren maar kom er zo niet echt uit. Dacht een gigapob behuizing te kopen (usb 2.0+ fw) en dan een 300 gb (of zo) hd . nu zou het mooi zijn als ik ergens een handleiding kon vinden van waar ik op moet letten. hoop iets te horen Joost Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2005 dit zit normaal gesproken standaard bij de externe harddisk behuizing die je koopt! :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2005 Ik denk dat er wat anders bedoeld. Bijvoorbeeld wat vind je belangrijk? Robuuste beghuizing, kan tegen warmte, robuuste aansluitingen, HD gemakkelijk te installeren, geschikt voor oudere Windows versies, kan overweg met grote HD's (>250GB), werkt ook op USB1.1 ... Zelf heb ik gekozen voor een MyCom behuizing omdat die van Aluminium was. Sommige behuizingen hebben een ventilator. De mijne niet. Ook zou er geen 300GB schijf inkunnen. Nou wilde ik dat ook niet. De case is overigens alweer meer dan een jaar oud, dus wat die nu zou kunnen, dat weet ik niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2005 Er zit vast wel een beknopte handleiding bij. Maar het stelt weinig voor, een aantal schroefjes, twee stekkers. En natuurlijk zorgen dat je geen kabels beknelt. Je zou kunnen overwegen de schijf vantevoren te partitioneren/formatteren, dat schijnt nog wel eens lastig te gaan bij een externe schijf. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2005 Bedankt voor de antwoorden, ga maar "gewoon"het eens proberen.... groeten Joost Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen