anoniem Geplaatst: 31 juli 2005 Delen Geplaatst: 31 juli 2005 Als ik nu op me toetsenbord tik en ik wil bijvoorbeeld een stukje verwijderen dan druk ik op backspace maar dan verwijdert die maar 1 letter, terwijl die normaal gesproken verder gaat met verwijderen, letter voor letter. Nu moet ik dus voor een woord van bv. 10 letters 10x backspace drukken. Terwijl het eerst niet het geval is. (voor nieuwe install XP). Ook als ik een letter toets indrukt, maakt die maar 1 letter. Voor dit: sssssss moet ik dus 7x op s drukken terwijl je hem normaal gesproken gewoon ingdrukt houd. Waar ligt dit aan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 juli 2005 Kijk eens in Configuratiescherm/Toetsenbord bij de tab "Snelheid" hoe de herhaalvertraging staat ingesteld en stoei daar eens wat mee. Gr, Jim Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 juli 2005 Misschien beter om ff je keyboard uit het apparaatbeheer te verwijderen. Dan computer opnieuw opstarten. Keyboard zal nu automatisch geïnstalleerd worden. En dan kijken of het wel werkt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen