Ga naar inhoud

Nero loopt vast wanneer de buffer moet worden geladen

Aanbevolen berichten

M'n vorige bericht bij software (tot ik erachter kwam dat het iets van de buffer is): [quote:5e5ebd7ec5] Yo, Nero loopt vast tijdens het branden, dit gebeurd zowel dvdr als cdr ik draai Windows XP met Service Pack 2 mijn computer specificaties: Moederbord: Asus P5GD1 met: ITE RAID 8121 brander is een Asus DRW-1608P ik kom er maar niet uit eerst zonder service pack, ik had de raid drivers geinstalleerd, toen kwamt er invalid parameter bij nero. Daarna zet ik service pack 2 erop en weer loopt hij vast tijdens het branden. Ik ben nu echt radeloos. Kan iemand helpen? alvast dankje [/quote:5e5ebd7ec5] Nog wat details: Bij Lead IN loopt hij vast, wanneer hij de buffer wilt op doen loopt de computer gewoon spontaan vast. heeft dit te maken de raid controller? (me hardeschijven zitten er op maar de branders zitten gewoon op de standaard ide controller) of is er wat met de brander? (mogelijk firmware update ofso?) in ieder geval: of het nou CDR is of DVD+R of DVD+RW is hij loopt gewoon doodleuk vast. alvast bedankt voor de hulp!
Link naar reactie
Ik kan natuurlijk nooit voor de volle 100 procent zeker zijn van wat ermee is. Maar ik ben bang dat je brander of je kabels ( IDE,platte ) niet goed zijn. Misschien nog wel iets met de aansturing van je ide aansluiting op je mobo. Misschien helpt je bios flashen om dit probleem van de aansturing te verhelpen maar ik zou teruggaan naar de winkel ! En laat ze het maar uittesten allemaal ! Als het niet een bios probleem of zelfs misschien een voedingsprobleem is dan krijg je gegarandeerd een nieuwe brander met kabels. Zo niet dan hoeft de winkel zichzelf niet echt serieus meer te nemen ! ( slechte winkel bedoel ik daarmee ! )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...