anoniem Geplaatst: 28 juli 2005 Delen Geplaatst: 28 juli 2005 hallo mensen, Ik heb een samsung digimax 301 orgineel met alles erbij. nu heb ik drivers + programma's geinstalleert,.. dan doe ik mijn camera erin en geeft de pc aan usb aparaat niet herkent. ik heb ook al in apparaat beheer en alles gekeken en gedaan zoals ook in het boekje staat ook al bij de FAQ op hun site gekeken enzovoorts,.. ik kom er niet meer uit en hoop dat iemand dezelfde camera heeft of er veel verstand van heeft als je even wat wilt laten weten bedankt,.. ps: wat handig is misshien is dit: pc doet aan alle eisen uit het boekje en heeft windows xp en er staat in het boekje dat windows xp de camera ondersteunt snappen jullie het nog?? groetjes angela Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2005 Geeft apparaatbeheer geen vraag- en/of uitroeptekens? Werkt een ander USB apparaat wel op dezelfde USB poort? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2005 hee mensen ik heb het probleem al gevonden hoor toch allemaal bedankt. groetjes angela Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2005 [quote:ccb262b3e4="dutzzz"]ik heb het probleem al gevonden hoor toch allemaal bedankt.[/quote:ccb262b3e4]Vertel even hoe je het opgelost hebt. Is handig voor mensen die mogelijk met hetzelfde probleem zitten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen