Ga naar inhoud

Master > slave > I ?

Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben mijn computer aan het installeren en kom iets raars tegen. Ik wil een DVD-rom speler en een DVD brander inbouwen. Ik weet dat ik 1 van beide als [b:3af94613ee]master[/b:3af94613ee] moet instellen en een andere als [b:3af94613ee]slave[/b:3af94613ee]. Nu heb ik achter op mijn DVD brander naast de keuze voor master of slave nog de keuze uit [b:3af94613ee]I [/b:3af94613ee] :-? Wie kan mij uitleggen wat dit is? En hoe ik nu mij DVD-rom en mijn DVD-brander moet instellen. [u:3af94613ee]Welke master en welke slave?[/u:3af94613ee] of misschien iets doen met die functie I? Dank, Regenpijp
Link naar reactie
Die I begrijp ik ook niet, naast Master en Slave ken ik alleen Cable Select. Als je on the fly wilt branden (direct vanaf de speler naar de brander) kun je de drives het beste allebei aansluiten op verschillende kabels hoewel het anders vaak ook wel werkt. Ik zou de brander op Master zetten en die moet dan aan de aansluiting van de IDE kabel die het verste van je moederbord zit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...