anoniem Geplaatst: 28 juli 2005 Delen Geplaatst: 28 juli 2005 Wat kan dat zijn? Wildde gisteren nog eens UT2k4 installeren, maar tijdens de installatie beginnen mijn speakers opeens heel hard te "tikken" Het geluid kwam precies overeen met de voortgangbalkjes, wanneer een bestand klaar was stopte hij heel even met het geluid. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2005 Ditzelfde probleem heb ik ook eens gehad toen ik het spel installeerde. Maar ik heb de installatie toen afgebroken en de pc opnieuw opgestart. Daarna installatie opnieuw begonnen en het probleem deed zich niet meer voor. Maar waarom dit gebeurde weet ik echt niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2005 Ik denk: Waarschijnlijk heeft het te maken met de harde-schijf. Steeds wanneer er iets naar de harde-schijf wordt geschreven reageren de boxen daarop. Geluid is eigenlijk stroom. Dus als er wat stroom door het kabeltje naar de boxen gaat krijg je dit soort gevallen.. Maar ik weet het niet zeker.... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen