anoniem Geplaatst: 20 juli 2005 Delen Geplaatst: 20 juli 2005 Ben op zoek naar een manuel voor deze pc. Ik kan het nergens vinden. Weet iemand misschien waar? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2005 Site van HP? Als die daar niet staat probeer ze anders ff te bellen of te mailen. Als het een nieuwe PC betreft waarbij geen handleiding zit zou ik gewoon ff terug gaan naar de winkel. En dan moeten zij dat verder regelen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2005 Natuurlijk heb ik dáár al gezocht. Het is juist een oudere pc die ik meer geheugen wil geven, en daarvoor moet ik de manual hebben. Die Epc's zijn ter grootte van een stoeptegel en ik krijg hem niet open.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2005 Kortom, weet iemand hoe je zonder forceren deze pc open krijgt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2005 Eerst moet je afdekplaat die bovenop zit eraf schuiven, dat doe door die naar de achterkant te drukken, vervolgens draai je de 2 schroeven die aan de achterkant zitten los, dan moet je de kap naar voren kunnen schuiven. Het geheugen kun je kwijt onder de cd-drive, helaas zit er maar 1 slot Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2005 Schroeven losgemaakt, ook het slotje eraf gehaald, wel de kap die boven de harddisk zit er af geschoven, maar de rest van de omhuizing lukt niet, zit allemaal erg vast.... Ben bang iets kapot te maken als ik ga forceren, maar het moet volgens mij toch gemakkelijker kunnen.... Kun je me nog een tip geven? Alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2005 Ik vond hier nog iets wat mogelijk helpt: [url]http://fruttenboel.verhoeven272.nl/HPepc/hpepc.html[/url] Jim Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2005 Leg je duimen op de beugel waar de hd in zit, zet je vingers aan de zijkant van de kast, als je dan een klein beetje kracht zet, moet ie loskomen. Als ie niet verder meer kan, til je de kap eraf. Succes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2005 Gelukt, wat een slechte constructie.... In ieder geval bedankt voor je hulp! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2005 Oke het is gelukt om er een nieuw reepje, 256 i.p.v. 128 mb ram in te stoppen. Nu is de schakelaar weer losgeschoten, dat blokje met de lampjes, als ik de kap terugggeplaatst heb druk de knop dat blokje naar binnen. Kortom ik word gek van die constructie. Ga maar stoppen voordat ik hem uit het raam gooi. Morgen maar weer opnieuw proberen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen