Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Er lopen nu iets van 10 topics met dit onderwerp, allemaal heel recent. Je kan idd speedfan gebruiken, ook kan je gewoon in je bios kijken. Everest geeft ook wel temperaturen weer dacht ik, en voor je videokaart zijn ook wel speciale progs. te krijgen, maar dat ligt aan het type videokaart ( niet alle videokaarten hebben een warmte sensor).
Link naar reactie
[quote:b0cf45f7ba="Dracoplasm"]Er lopen nu iets van 10 topics met dit onderwerp, allemaal heel recent. Je kan idd speedfan gebruiken, ook kan je gewoon in je bios kijken. Everest geeft ook wel temperaturen weer dacht ik, en voor je videokaart zijn ook wel speciale progs. te krijgen, maar dat ligt aan het type videokaart ( niet alle videokaarten hebben een warmte sensor).[/quote:b0cf45f7ba] ff tussendoor, een ATi Radeon 9800 SE heeft dr geen denk k?
Link naar reactie
Het is niet zo netjes om iemands topic te "stelen". Verder mag je sig maar 2 regels zijn. Wat je vraag betreft: Zijn er verder instabiliteits problemen? Is de koeling voldoende? Misschien is het wel nodig om casefans te plaatsen. Of kan je je kast is ontdoen van stof. Ik vind eigenlijk de temp niet zo bijzonder.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...