anoniem Geplaatst: 19 juli 2005 Delen Geplaatst: 19 juli 2005 weet iemand een goed prog om de tempratuut van de pc te meten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2005 Volgens mij staat [url=http://www.almico.com/speedfan.php]Speedfan[/url] ook wel in de faq, iig wel in eerdere topics. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2005 Er lopen nu iets van 10 topics met dit onderwerp, allemaal heel recent. Je kan idd speedfan gebruiken, ook kan je gewoon in je bios kijken. Everest geeft ook wel temperaturen weer dacht ik, en voor je videokaart zijn ook wel speciale progs. te krijgen, maar dat ligt aan het type videokaart ( niet alle videokaarten hebben een warmte sensor). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2005 ASUSprobe, als je een ASUS mobo hebt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2005 [quote:b0cf45f7ba="Dracoplasm"]Er lopen nu iets van 10 topics met dit onderwerp, allemaal heel recent. Je kan idd speedfan gebruiken, ook kan je gewoon in je bios kijken. Everest geeft ook wel temperaturen weer dacht ik, en voor je videokaart zijn ook wel speciale progs. te krijgen, maar dat ligt aan het type videokaart ( niet alle videokaarten hebben een warmte sensor).[/quote:b0cf45f7ba] ff tussendoor, een ATi Radeon 9800 SE heeft dr geen denk k? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2005 Ik zeg toch ook dat het aan het type ligt. Ik weet niet wat voor kaart hij heeft. Of gaat het om een kaart van jou? Want hier loopt toch al een discussie over of niet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2005 ik heb sinds kort problemen met me pc,hij word gemiddeld 55 tot 60 graden wat kan hier het probleem van zijn??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2005 Bijvoorbeeld veel stof in de processorfan. Dat is het makkelijkste om even te controleren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2005 Het is niet zo netjes om iemands topic te "stelen". Verder mag je sig maar 2 regels zijn. Wat je vraag betreft: Zijn er verder instabiliteits problemen? Is de koeling voldoende? Misschien is het wel nodig om casefans te plaatsen. Of kan je je kast is ontdoen van stof. Ik vind eigenlijk de temp niet zo bijzonder. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen