anoniem Geplaatst: 18 juli 2005 Delen Geplaatst: 18 juli 2005 Ik heb een Trust multiconnect hub/cardreader. Sinds kort wordt het apparaat regelmatig niet herkend. Het "active"-lampje brandt continu, terwijl dat alleen zou moeten als er een card is ingestoken. In Apparaatbeheer is de reader ook niet te vinden. Soms doet-ie het opeens wel, hetzij na een herstart, hetzij na het aanmelden van een ander gebruiker. Alle aansluitingen lijken in orde. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2005 Omdat het lampje steeds blijft branden denk ik dat je card-reader niet helemaal lekker meer is. Heb je de mogelijkheid het apparaat ff in een andere computer uit te proberen? Zo niet, misschien heb je nog garantie op je PC, dan kun je beste ff naar de winkel gaan denk ik. Dan kunnen zij het daar ff met een andere card-reader proberen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2005 Drivers al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2005 trek de kabel van de reader er eens uit . dan weer opnieuw opstarten. dan weer de kabel aansluiten en weer opstarten Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen