Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:98c88e8dc5="hoving"]Mijn Logitech draadloze en optische muis heeft sinds kort het vervelende probleem dat ik steeds eerst moet klikken voordat ik de muisaanwijzer kan bewegen. Hoe kan ik dit voorkomen?[/quote:98c88e8dc5] Hoi, Soms wil het wel eens helpen om de software en de drivers te deleten, en opnieuw erin te zetten. Ook kun je even kijken op de site Logitech of er nieuwe drivers zijn. succes.
Link naar reactie
Ik had ook zo'n logitech optische muis gekocht. Ik had al een gewone logitech muis en die vond ik super !! Toen ik 'm geinstalleerd had deed ie het goed maar toen ik de volgende dag mijn computer opstarte zag ie die kutmuis niet meer. En dan ben ik er meteen klaar mee heb mijn oude muis schoon gemaakt en die gebruik ik nog steeds gr HDL
Link naar reactie
[quote:53f8232573="roy_startpag"]Aangezien beide muizen het hebben zal het wel niet in de drivers zitten. En zal het ook niet liggen aan de batterijen. Probeer eens een systeemherstel te doen naar een punt toen het nog wel werkte. Dat werkt alleen als je Windows ME of XP hebt.[/quote:53f8232573] Volgens mij heeft hij maar één muis en is die "draadloos en optisch". Edit: Hij schrijft in het enkelvoud "Mijn draadloze en optische muis heeft". Zo lees ik het tenminste
Link naar reactie
[quote:a30d160fc4="hoving"][b:a30d160fc4]Mijn Logitech draadloze en optische muis[/b:a30d160fc4] heeft sinds kort het vervelende probleem dat ik steeds eerst moet klikken voordat ik de muisaanwijzer kan bewegen. Hoe kan ik dit voorkomen?[/quote:a30d160fc4] Volgens mij heeft die echt 2 muizen hoor. Teminste dat maak ik eruit op.
Link naar reactie
[quote:02e97c0b12="roy_startpag"][quote:02e97c0b12="Zenos"]Een muis kan toch gewoon draadloos en optisch zijn :roll:[/quote:02e97c0b12] Dat weet ik. Maar goed ik begreep het anders uit zijn verhaal. Misschien dat de TS ons ff wil vertellen of het nu om 1 of 2 muizen gaat?[/quote:02e97c0b12] Uit het verhaal is gewoon duidelijk dat het om één muis gaat...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...