Ga naar inhoud

dimension 4550

Aanbevolen berichten

Ik ben van plan om een nieuwe videokaart te kopen voor mijn dell 4550 maar er zit een 250 watt voeding in dus ik ben bang dat dit een probleem wordt.Ik heb er nu een ati 9600 pro inzitten en zou graag een 6600gt of 6800 in willen drukken.Ik heb al een aardig vol systeem met 2 dvd branders een 3.0 ghz processor en 3 harde schijven.Kan iemand mij vertellen of ik een nieuwe videokaart er in kan plaatsen of moet ik de voeding upgraden .Heeft ook iemand ervaringen met een Dell voeding te upgraden? Bij voorbaat dank Marco
Link naar reactie
Kijk 's op de sticker van de voeding naar het aantal amperes op de 12V-lijn. De 305W voeding van mijn Dimension 5000 levert gewoon 18A op de 12V, wat zat is om moeiteloos een opgeklokte 6600GT te voeden (wel PCI-E trouwens, voor een AGP-versie moet je een extra stroomkabeltje aansluiten op de kaart). Ik zou wel eerder gaan voor een 6600GT, aangezien die 6800 vanwege meer pixelpipelines ook meer stroom zal trekken.
Link naar reactie
[quote:2b0a9a9bbf="eduard33"]ik zou toch ook ff kijken hoeveel HD's er in hangen, want die 18amp op mijn voorgaande voeding heeft me genekt toen ik er zo'n beetje 300GIG aan hd's ingehangen had. koste me dus een 120 gig maxtor! tegenwoordig is 32amp op de totale 12V niet een overdreven luxe.[/quote:2b0a9a9bbf] Heren allemaal bedankt voor jullie antwoorden,we gaan het gewoon proberen groetjes Marco
Link naar reactie
[quote:611f53bafc="eduard33"]tegenwoordig is 32amp op de totale 12V niet een overdreven luxe.[/quote:611f53bafc]Bedoel je serieus 32A, of 22A? Er zijn maar weinig voedingen die 32A of meer leveren op de 12V. [quote:611f53bafc="noddy holder"]we gaan het gewoon proberen[/quote:611f53bafc]Wat staat er op die sticker dan??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...