Ga naar inhoud

harde schijf probleem


Aanbevolen berichten

k heb een hp computer met een verwisselbare schijf. laats veel probleme gehad met de computer dus alles dr af en opnieuw geinstalleerd. Nu stop ik me verwisselbare schijf erin. zegt ie wel van gereed en klaar vor gebruik, is de schijf niet te zien in verkenner oid. aangezien er belangrijke info op staat is t toch nodig dat t weer correct gaat werken. zie foto [img:7659567174]http://Hightree.mypicgallery.com/hightree83/hd_large.jpg[/img:7659567174] hoop dat iemand me verder kan helpen bvd Mike[/url]
Link naar reactie
[quote:e6461fde1e="hightree"]heb k geprobeert alleen neit via IDE kabel maar een normale usb aansluiting. je ken m dus niet uit dat rack halen maar wel uit de computer.[/quote:e6461fde1e] Probeer eens of je met een recovery prog die data eraf kan halen. B.v. met GetDataBack van Runtime (is een goed prog). Als het aan het rack ligt dan zal dat programma ook wel niet meer gaan werken. Een defect rack zorgt in dat geval dat er geen verbinding is tussen de HD en de computer. Als het aan de HD ligt heb je nog goede kans dat het met GetDataBack wel gaat lukken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...