Ga naar inhoud

Advies nodig, aangaande koptelefoon...

Aanbevolen berichten

Ik beschik over een koptelefoon:'altec lansing, AHS30', maar de microfoon ervan blijkt te ongevoelig om ermee te kunnen telefoneren via de pc. Indien ik de instellingen kwa gevoeligheid voor de microfoon in xp op maximum instel; dan krijgt de ontvanger een onverdraaglijk geruis in zijn gehoor. Wie kan mij een goede koptelefoon adviseren? Mijn dank.
Link naar reactie
Ik heb wel wat sugesties die je kunt proberen om een redelijk goed geluid te krijgen. Goedkope koptelefoons zijn niet slecht, ik heb zelf een telefoontje van 5 euro zo''n die van US-blaster. Zit er software bij voor eventuele afstelling ? zo nee zie volgende regel Heb je het volume knopje vol open staan op de snoer ? draai deze half tot 80 procent dicht Probeer eens je eigen stem op te nemen met windows recorder Is het geluid hard genoeg ? Zet het schuifje voor de microfoon net niet op 100 procent ( ongeveer 85% ) Werkt dit allemaal niet controleer dan een de usb/mic aan sluiting van de headset.
Link naar reactie
Ik heb bij de SIPphone Lite de 'Audio tuning wizard' gehanteerd, maar bij het instellen van het microfoongeluid moet ik werkelijk hard gillen om het 'kwik' in de geluidskolom te zien verschijnen en bij het afluisteren kan ik mijzelf heel zachtjes terughoren en dit terwijl het geluid in de koptelefoon goed is ingesteld. Ik weet dat de afstand van mijn mond tot de microfoon van belang is, ik heb alle mogelijke afstanden geprobeerd, maar een echt goed te noemen resultaat heb ik niet weten te bereiken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...