anoniem Geplaatst: 14 juli 2005 Delen Geplaatst: 14 juli 2005 Hallo, Ik zit al een tijdje te twijvelen of ik de logitech mx 518 zal kopen. Ik game veel dus daarom sprak hij me aan, maar nou wou ik weten van degene die zo'n muis hebben of het echt veel verschil maakt met een gewone optische muis. Mijn huidige muis is een microsoft intellimouse optical, die zo'n 4 of 5 jaar oud is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2005 Ik vind het persoonlijk wel een stuk lekkerder in de hand liggen, bij die oude muizen had ik meestal dat ze een beetje te klein waren enzo. Verder vind ik het heel handig dat hij zo precies beweegt. Ik heb de MX510 en de 518 en daar is bijna geen verschil in :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2005 Het voordeel dat je hebt aan de 518 is dat deze spekgladde voetjes onderaan heeft zitten, hierdoor glijdt hij werkelijk over je muismat ([url=www.steelpad.nl]Steelpad[/url] S4 word aanbevolen bij deze muis). Voor de rest zitten er nog 2 knoppen op waarmee je zelf de mate van gevoeligheid kan instellen, dit werkt heel goed in combinatie met de meegeleverde software. Anders kan je ook nog denken aan zo'n Razorback Diamond (d8 dat hij zo heette). Hij is gewoon erg precies en hij beweegt heel makkelijk over je muismat.. Goeie muis! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2005 Ik heb hier een mx510 en dat is al een veel prettigere muis dan een gewone. De mx518 is alleen nog maar beter, dus ik denk dat je er zeker veel plezier aan zult hebben. Misschien is het eerst even wennen door de vorm van de muis en hij is wat groter dan die doorsnee muis. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2005 Ik ga liever voor de mx518 dan de diamondback, die is te lelijk. Niet dat de mx518 echt mooi is. Maar jullie zeggen dat hij wel aan te raden is boven m'n huidige. En als muismat heb ik een (nep)leren. Deze is niet helemaal glad maar heeft een fijne struktuur. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2005 Ik heb gewoon een supergoedkoop blauw stoffen matje :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2005 Ik heb zo'n Bart Smit ding :lol: , van m'n broertjes verjaardag :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2005 ik denk dat een gewone muismat geen meerwaarde heeft bij het gebruiken van zo'n muis. het heeft denk ik alleen zin met die steelpad muismatten. de mx518 werkt volges mij op redelijk wat ondergronden dus moet zonder muismat ook wel lukken. Ik heb zelf de mx1000 en dat is ook een lekker muisje (of toch muis), of hij ook lekker gamed weet ik niet (game zelf eigenlijk nooit) maar hij is in ieder geval ook heel precies en de nauwkeurigheid is er ook goed van in te stellen. nadeel tov de mx518 is alleen dat hij zwaarder is en dat die nauwkeurigheid niet snel veranderd kan worden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen