Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik zit al een tijdje te twijvelen of ik de logitech mx 518 zal kopen. Ik game veel dus daarom sprak hij me aan, maar nou wou ik weten van degene die zo'n muis hebben of het echt veel verschil maakt met een gewone optische muis. Mijn huidige muis is een microsoft intellimouse optical, die zo'n 4 of 5 jaar oud is.
Link naar reactie
Het voordeel dat je hebt aan de 518 is dat deze spekgladde voetjes onderaan heeft zitten, hierdoor glijdt hij werkelijk over je muismat ([url=www.steelpad.nl]Steelpad[/url] S4 word aanbevolen bij deze muis). Voor de rest zitten er nog 2 knoppen op waarmee je zelf de mate van gevoeligheid kan instellen, dit werkt heel goed in combinatie met de meegeleverde software. Anders kan je ook nog denken aan zo'n Razorback Diamond (d8 dat hij zo heette). Hij is gewoon erg precies en hij beweegt heel makkelijk over je muismat.. Goeie muis!
Link naar reactie
ik denk dat een gewone muismat geen meerwaarde heeft bij het gebruiken van zo'n muis. het heeft denk ik alleen zin met die steelpad muismatten. de mx518 werkt volges mij op redelijk wat ondergronden dus moet zonder muismat ook wel lukken. Ik heb zelf de mx1000 en dat is ook een lekker muisje (of toch muis), of hij ook lekker gamed weet ik niet (game zelf eigenlijk nooit) maar hij is in ieder geval ook heel precies en de nauwkeurigheid is er ook goed van in te stellen. nadeel tov de mx518 is alleen dat hij zwaarder is en dat die nauwkeurigheid niet snel veranderd kan worden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...