anoniem Geplaatst: 14 juli 2005 Delen Geplaatst: 14 juli 2005 Goedemorgen, Ik heb een (klein) probleem. Sommige foto's die ik schiet met mijn fuji, zijn wazig. Alsof de persoon op de foto beweegt. De camera staat dan op de autostand, zover ik weet heb ik niks aan de instellingen veranderd. Hebben jullie een idee wat dit kan zijn? Thanks! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2005 Dat kan gebeuren als je te weinig licht hebt en niet de flitser gebruikt. Dan zie je als het goed is ook aan de rechterkant in de display een rood handje verschijnen. Omdat er te weinig licht is moet de sluitertijd langer worden en kan de foto iets bewogen zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2005 Dank je Comp Freak! Ik weet niet of het handje rood is, maar in ieder geval zie ik geregeld een handje dan, volgens mij gaat die ook nog heen en weer! Maar ik weet nu waar het aan ligt, thanks! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2005 Op onze camera beweegt dat handje niet :wink: Heb je als je op die [i:d89d5d98f1]F[/i:d89d5d98f1] knop drukt boven het schermpje de iso waarde ook op auto staan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2005 kan ook een wit handje zijn en dat is bewogen beeld en oorzaak is zonder flitser foto maken. KWam er ook na een paar foto's nemen achter. Probeer het eens uit en met binnen/buiten fotograferen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2005 [quote:245fe48526="Flanker27"]kan ook een wit handje zijn en dat is bewogen beeld en oorzaak is zonder flitser foto maken. KWam er ook na een paar foto's nemen achter. Probeer het eens uit en met binnen/buiten fotograferen[/quote:245fe48526]Daar waren we al uit, dit topic is al wat ouder. Maar idd, ik zat fout met dat het een rood handje was, ik verwarde het met de rode letters AF als de autofocus niet kan scherpstellen :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen