Ga naar inhoud

9600 pro VS 9800 SE

Aanbevolen berichten

• Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

allereerst sorry dat ik dit topic op de verkeerde plek heb geplaatst, niet gezien, kon hem al niet terugvinden. Ten 2e: Het gaat om een 9600 pro(dus niet xt) en een 128bits radeon 9800 se, waarvan de pipelines niet unlocked kunnen worden omdat het een 128bits varaiant is. Of heb ik dat nu verkeerd?
Link naar reactie
[quote:a83bbdb2e4="tinus89"]Maar ze zijn dus eigenlijk ongeveer even snel?[/quote:a83bbdb2e4] ff zelf zoeken? http://www.google.nl/search?hl=nl&q=9800se+review+9600&meta= -> http://www.extremeoverclocking.com/reviews/video/Sapphire_9800SE_1.html bekijk de cijfertjes eens ;) Jij hebt ook altijd discussies he :lol:
Link naar reactie
[quote:96cadaaf6b="tinus89"]hehe dis pas mn 2e discussie :wink: En de 9600 pro is dus wel sneller. Was ik al wel bang voor....... :-? En dan nog een vraag: voor zover jullie weten: kan ik mijn 9800SE softmodden naar een 9800PRO?[/quote:96cadaaf6b] Tsja specs zijn hetzelfde (4 pipes, 128bits geheugenbus), en de 9600Pro heeft meer Mhz :wink: Kwa performance per Mhz zitten ze ongeveer gelijk volgens mij..
Link naar reactie
[quote:19ad7d646b="Comp-Freak"][quote:19ad7d646b="tinus89"]En dan nog een vraag: voor zover jullie weten: kan ik mijn 9800SE softmodden naar een 9800PRO?[/quote:19ad7d646b]Op GoT hebben ze een groot softmod topic voor de 9800se, mss daar eens kijken.[/quote:19ad7d646b] Wat is GOT? En daar stond d8 ik dat ik mn 128-bits versie niet kon softmodden. En kan ik mn kart ook direct slopen als ik hem softmod?
Link naar reactie
Waarom kan je ze niet plaatsen? Anders moet je ze mijn maar ff mailen, zie profiel. Verder, als het gekke spikkeltjes zijn, of juist grote verkeerd gevormde/gekleurde vlakken, dan heb je idd artifacts. Dat kan misschien ook komen door de temperatuur van je videokaart, probeer het eens met een fan die nog extra tegen de kaart blaast en met zijpaneel er af.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...