anoniem Geplaatst: 8 juli 2005 Delen Geplaatst: 8 juli 2005 Hallo allen, M'n dvd speler kan dvd's niet meer afspelen (lezen). Het apparaat (Pioneer dvd-119) maakt dan aldoor de bekende slepende geluiden en probeert de dvd alsnog af te spelen wat niet lukt. Overigens worden cd's wel gelezen. Heb het apparaat zover mogelijk van binnen schoongemaakt maar het probleem blijft. Overigens was het apparaat nauwelijks vuil van binnen. Wat zou hier mogelijk aan de hand kunnen zijn? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juli 2005 Ik heb geen idee, maar wat je wel kan proberen ik kijken of er eren firmware update beschikbaar is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juli 2005 laserkop reinigen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juli 2005 Ik heb de drive voorzien van de laatste firmware en de drive leest nu wéér zowel cd's als dvd's. Toch blijf ik het vreemd vinden, gelet op het feit dat de drive met de oude firmware tot voor kort ook goed functioneerde. Maar anyhow, bedankt voor de tip. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen