anoniem Geplaatst: 6 juli 2005 Delen Geplaatst: 6 juli 2005 Hallo iedereen, Mijn enkele weken geleden gekochte usb memorystick (256MB) is plotseling niet méér benaderbaar op m'n WinXP pc. Bij het aanklikken van het ikoon krijg ik de melding: Plaats een schijf of een ander geschikt medium in station X: De LED op de stick flikkert normaal zoals gewoonlijk. Ook in apparaatbeheer worden geen bijzonderheden gemeld. In windows schijfbeheer lees ik dat de 256MB van de memorystick 'Niet is toegewezen'. Wat zou hier mogelijk het probleem kunnen zijn? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2005 Wat zegt schijfbeheer? Staan er data op? Zo niet, ga naar schijfbeheer en formateer hem eens? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2005 Schijfbeheer geeft aan: 'Niet toegewezen' M.a.w. het betreft vrije ruimte (unallocated). Ik heb de stick ook op een andere pc geprobeerd. Resultaat was hetzelfde. Het formateren van de stick lukte overigens ook niet, ik krijg dan de melding: 'Kan het formateren niet voltooien'. Zou de stick mogelijk defect/kapot zijn? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2005 ja, als die het ook op een andere pc niet doet, zal je terug moeten naar de winkel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2005 Ik heb een Sandisk cruzer mini gehad,(lees:mijn vader) eerst deed hij het, maar hij haalde waarschijnlijk een keer de stick uit de usb zonder het overzetprogramma af te zetten, en daardoor was ie brek..zodoende teruggebracht naar de winkel en ingeruild.. mss is dat hier ook het geval? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2005 Als je een FAT filesysteem hebt moet je ´m gewoon kunnen benarderen. NTFS kent rechten, FAT16 en FAT32 echter niet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen