anoniem Geplaatst: 4 juli 2005 Delen Geplaatst: 4 juli 2005 Voor de vakantie zoek ik een imagetank waar ik mijn geheugenkaartje van de fotocamera op kan legen zonder computer. Nu heb ik al gezocht, maar het enige wat ik heb kunnen vinden zijn aparaten voor een 2,5" hdd. Maar nu wil ik weer lastig zijn en zoek er dus één waar ik een 3,5" harddisk in kan proppen. Want ik heb hier namelijk nog nog een 80 en 40GB hdd liggen. Alvast bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2005 kijk maar eens op www.tweakers.net Price wacht of www.kieskeurig.nl Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2005 [quote:30a8847283="Mehmet"]kijk maar eens op www.tweakers.net Price wacht[/quote:30a8847283] www.tweakers.net/pricewatch ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2005 Daar heb ik natuurlijk allang al gekeken. Maar van al die merknamen met type nummers erachter wordt ik niet veel wijzer. Ik had gehoopt dat jullie wel ervaring ermee hadden en ook wel een merk/type konden noemen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen