Ga naar inhoud

MD40100 medion laptop, nukkige WLAN button

Aanbevolen berichten

Ik ben net in het bezit gekomen van een medion MD40100 laptop. Deze heb ik netjes opnieuw geinstalleerd. Om de WiFi verbinding aan te zetten moet je hiervoor op de speciale 'WLAN button' drukken (iets boven het toetsenbord). Deze geeft vervolgens een window met daarin een checkbox met een vinkje dat WLAN geactiveerd wordt. Dit venster gaat echter niet meer weg, en het netwerk wordt ook niet meteen actief. Dit gebeurt wel wanneer ik vervolgens mijn huidige gebruiker afmeld bij windows en opnieuw aanmeld. Dan kan ik ook meteen het netwerk op. Heeft iemand dezelfde ervaring ? Is hier een oplossing voor ? Het liefste zou ik de WLAN functionaliteit standaard aan hebben staan. Ik heb al in het BIOS gezocht, maar geen instelling kunnen vinden. Xander
Link naar reactie
Ik had precies hetzelfde probleem na het installeren van service pack 2. Met SP1 functioneerde het nog prima. Dit heb ik uiteindelijk kunnen oplossen door de "Wireless Zero Configuration-service" van automatisch naar handmatig te zetten. Ga hiervoor naar Start > Uitvoeren en typ in [i:8052c3685b]services.msc[/i:8052c3685b]. Zoek vervolgens de Wireless Zero Configuration-service op, ga naar eigenschappen en kies bij opstarttype "handmatig". Mvg, DBP
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...