Ga naar inhoud

pc gewoon te traag

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een pc en die is gewoon te traag. Het is een pc van de aldi, al van een aantal jaartjes oud. Ik heb via de bijgeleverde recovery alles terug gezet naar fabriekstoestand, daarna drivers geupdate en xp heeft SP2. Eerder was de pc nooit zo traag, met name het laden van programma's. Het gaat om de PIV 1.8 GHz met 256 RAM. Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Link naar reactie
Het opstarten van windows duurt zowieso lang, zeker een aantal minuten, het opstarten van programma's duurt ook zeker 1 tot een paar minuten. Verder gaat bijv. internetten wel gewoon vlot, maar ook als ik dan iets wil afdrukken duurt het ook weer erg lang voordat dit gebeurd. Het afsluiten van windows duurt vaak ook weer lang, ik heb zelf een keer meegemaakt dat ik 10 min. moest wachten voordat de pc in de slaapstand ging, maargoed dat zo extreem is één keer gebeurd, over het algemeen gaan er minuten overheen, dus over seconden valt niet eens te praten :-(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...