Ga naar inhoud

_NEC DVD_RW ND-2510A doet raar


Aanbevolen berichten

Sinds ik mijn moederbord+processor vernieuwd heb en mijn pc opnieuw geïnstalleerd kan ik geen DVD's branden. Alleen met Nero lukt het. De schijf wordt niet gevonden in programma's. (Adobe encore, PVR Plus, Ulead) Als ik een nieuwe driver en firmware wil installeren zegt het programma dat er geen Nec 2510A gevonden wordt. WTF moet ik nu doen? :roll:
Link naar reactie
[quote:63e291c9a5="planetweb"]Sinds ik mijn moederbord+processor vernieuwd heb en mijn pc opnieuw geïnstalleerd kan ik geen DVD's branden.[/quote:63e291c9a5] Welke Windows versie? En had je de C: partitie wel opnieuw geformatteerd? Was dat wellicht Windows XP met SP2? Dan hebben die programma's wellicht een update nodig. [quote:63e291c9a5="planetweb"] Als ik een nieuwe driver en firmware wil installeren zegt het programma dat er geen Nec 2510A gevonden wordt. [/quote:63e291c9a5] Heb je het ook al geprobeerd in Windows XP veilige modus? Gebruikelijk is het als de Windows installer faalt, om het dan de firmware update te proberen met de DOS installer. Op de NEC site zie ik echter alleen een Windows installer voor de Nec 2510A Firmware update http://www.de.nec.de./softwareoverview2.php/id/557
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...