anoniem Geplaatst: 30 juni 2005 Delen Geplaatst: 30 juni 2005 Ik heb laatst iemand een deskpro EN gegeven en die heeft een tijd stilgestaan. nu is de cmos batterij dood en weet hij niet meer wat voor schijven hij heeft. Op afstand kan ik deze mensen niet helpen want ik ken het menu niet uit mijn hoofd. heeft iemand toevallig een handleiding van de cmos van die pc? het is een pIII 700.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2005 Heb je al gekeken op de website van HP/Compaq. Vaak kan je handleidingen daar downloaden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2005 ja sorry, vergeten te melden. Daar staat alleen een text beschrijving, redelijk technisch.. zelfs het feit dat je F10 moet indrukken vind je pas na 10 minuten lezen. ik zoek iets met screenshots of zo... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2005 Meestal vinden de Deskpro systemen, indien ze nog een originele HD van compaq hebben de instellingen van die schijven zelf . Daarna volstaat het drukken vann dacht ik F2 (save changes) en de boel werkt weer. Zonder nieuwe batterij blijft dit na elke start het geval. Standaard reserveert compaq een klein stukje van een HD op een grafisch bios op te plaatsen, hier is zoals boven genoemd met F10 te benaderen. Indien de HD pepartitioneerd is en alles dus weg is kan er bij compaq een nieuwe setje gedownload worden. Hiervoor is het type nr van die deskpro nodig. Zit meestal rechts of boven op de systeemkast. Peter Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen