anoniem Geplaatst: 29 juni 2005 Delen Geplaatst: 29 juni 2005 Na 2 1/2 jaar doet mijn HP printer het niet meer. Ik hoorde een soort kraakje en daarna weigerde het apparaat dienst. Toen ik hem openmaakte zag ik dat er een hele bult opgedroogde zwarte inkt zat op het stukje schuim dat onderin het gedeelte zit waar de inktpatronen altijd zitten als de printer standby is. Dit heb ik weggehaald en met alcohol de zaak wat schoon gepoetst. Helaas wil hij nog steeds niet printen. Hij maakt een hoop herrie, maar de inktpatronen komen gewoon niet van hun plek. Een testpagina kan dus niet afgedrukt worden. Kent iemand dit probleem? En weet iemand of er nog iets aan te doen is? Is hij gewoon stuk of kan hij weer gemakkelijk aan de praat gebracht worden? Help! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2005 zou er niet teveel aan doen zeker niet repareren je hebt al een nieuwe vanaf 69 euro met inkt (aldi lidll of gewoon pc- of witgoedzaak. vaak is losse inkt duurder dan een nieuwe printer met inkt\ het is maar welke eisen je aan je printer stelt. voor echt foto's afdrukken en veel scannen een betere (duurdere) all in one printer nemen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2005 Ik neem aan dat de inkt misschien wel op meer plekken terecht is gekomen dan op de plek waar je het schoogemaakt hebt. Als dat zo is, is het afgelopen met de printer. Controleer dit dan ff als dat lukt. Verder kun je beter de cartridge die lekt eruit halen. En dus vervangen voor een nieuwe. Koop nooit recyclebare inkt, dus gewoon HP inkt. Recyclebare inkt is slecht voor je printer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2005 Bedankt voor jullie snelle berichten. We zijn al langzaam een andere printer aan het uitzoeken. Ik ben met wattenstaafjes geweest waar ik kan komen en het is onmogelijk om dieper in die printer te komen. Het stomme is dat ik geen zwarte recyclebare inkt heb gebruikt. Ik heb wel eens zo'n kleureninktpatroon gebruikt, maar die heeft niet zoveel gelekt. De zwarte patronen gingen er wel altijd lastig in, dus misschien is het daar toch fout gegaan. Wel vreemd dat de printer gisteren met dat inktpatroon nog gewoon printte. Ik ben anders gewend van HP, 2 1/2 jaar vind ik vrij kort. Blijkbaar is bij het dalen van de prijs ook de levensduur gedaald. In ieder geval bedankt voor jullie reacties. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2005 [quote:a45049cbf5="Susanne"]Bedankt voor jullie snelle berichten. We zijn al langzaam een andere printer aan het uitzoeken. Ik ben met wattenstaafjes geweest waar ik kan komen en het is onmogelijk om dieper in die printer te komen. Het stomme is dat ik geen zwarte recyclebare inkt heb gebruikt. Ik heb wel eens zo'n kleureninktpatroon gebruikt, maar die heeft niet zoveel gelekt. De zwarte patronen gingen er wel altijd lastig in, dus misschien is het daar toch fout gegaan. Wel vreemd dat de printer gisteren met dat inktpatroon nog gewoon printte. Ik ben anders gewend van HP, 2 1/2 jaar vind ik vrij kort. Blijkbaar is bij het dalen van de prijs ook de levensduur gedaald. In ieder geval bedankt voor jullie reacties.[/quote:a45049cbf5] Kan wel hoor... heb ook ooit een printer meegemaakt die printte nog uitstekend. Maar bij het aanzetten bleef dat lampje maar knipperen en ook spuugde die met papier. En wat bleek nou, een van de cartridges had gelekt. Toen ik de printer openschroefte liep de inkt eruit. Einde printer dus. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen