Ga naar inhoud

cd-brander werkt niet

Aanbevolen berichten

hey keb hier een cd-brander vraag me niet welk merk of type, maar die kan geen cd's meer branden, als ik bij nero nl. een lege cd er instop en iets wil branden zegt ie dat ie geen medium ken vinden , dit geeft hij ook aan als je via mediaplayer iets wilt branden... is die gewoon echt kapot?? of moe ik iets van een update/firmware draaien, en als ik um laat maken, ken ik dan beter een nieuwe kopen?? ? thnx 4 the reply :D
Link naar reactie
Hij heeft het dus eerst wel gedaan? Sinds wanneer doet hij het niet meer? Is er iets geinstalleerd ofzo op de pc? Je kan in ieder geval de brander verwijderen bij apparaatbeheer. Nadat je dan opnieuw opstart moet windows deze opnieuw herkennen. Werkt het dan wel? Controleer misschien ook even de kabels.
Link naar reactie
Nee, dat kan je niet uitsluiten. Ik heb laatst wel een brander gehad die soortgelijke fouten gaf met andere programma's en met nero een kapot kopie veroorzaakte. Deze heb ik toen vervangen. Een cd brander kost tegenwoordig ook niks meer. Is dit nog een oud model met lage snelheid, dan raad ik je aan om een nieuwe te kopen. Echter, is het een software probleem, dan ben je er nog niet. Je zou kunnen kijken of de brander wel goed werkt in een andere pc.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...