anoniem Geplaatst: 29 juni 2005 Delen Geplaatst: 29 juni 2005 hey keb hier een cd-brander vraag me niet welk merk of type, maar die kan geen cd's meer branden, als ik bij nero nl. een lege cd er instop en iets wil branden zegt ie dat ie geen medium ken vinden , dit geeft hij ook aan als je via mediaplayer iets wilt branden... is die gewoon echt kapot?? of moe ik iets van een update/firmware draaien, en als ik um laat maken, ken ik dan beter een nieuwe kopen?? ? thnx 4 the reply :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2005 Je kan nog wel gewoon cd's ermee openen/bekijken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2005 jup dat wel Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2005 Laten maken is beetje ridicuul. Voor 25 euro heb je een nieuwe, en als ze hem überhaupt al kunnen maken vermoed ik dat een werkuur meer kost dan 25 euro :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2005 Hij heeft het dus eerst wel gedaan? Sinds wanneer doet hij het niet meer? Is er iets geinstalleerd ofzo op de pc? Je kan in ieder geval de brander verwijderen bij apparaatbeheer. Nadat je dan opnieuw opstart moet windows deze opnieuw herkennen. Werkt het dan wel? Controleer misschien ook even de kabels. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2005 okee maar aan de symptomen die ik geef weet je niet of het een software probleem is? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2005 okeej ik zal die dingen wel ff gaan proiberen ken alleen nu niet verder ik heb andere dingen te doen bedankt voor de hulp en ik zal laten weten hoe het ervoor staat(als ik geprobeerd heb) thnx voor de medewerking :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2005 Nee, dat kan je niet uitsluiten. Ik heb laatst wel een brander gehad die soortgelijke fouten gaf met andere programma's en met nero een kapot kopie veroorzaakte. Deze heb ik toen vervangen. Een cd brander kost tegenwoordig ook niks meer. Is dit nog een oud model met lage snelheid, dan raad ik je aan om een nieuwe te kopen. Echter, is het een software probleem, dan ben je er nog niet. Je zou kunnen kijken of de brander wel goed werkt in een andere pc. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2005 deze melding wordt ook gegeven als je je hebt laten verleiden tot aankoop van cd´s die het apparaat niet wil kennen. zo zijn die apparaten nu eenmaal.... heb je een ander merk cdr(w)´s aangeschaft dan waar het ding het ooit wel mee deed? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen