anoniem Geplaatst: 29 juni 2005 Delen Geplaatst: 29 juni 2005 ik heb een epson 660 die zit via mijn scanner doorvebonden naar de pc. heeft het altijd normaal gedaan. hij doet alles behalve inkt op het papier zetten. maakt het geluid van printen - haald het papier erdoor - maar er staat niks op papier ! heb zelfs al nieuwe inktpatronen gehaald. en nog niets. weet iemand AUB raad... Groetjes John Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2005 wat is het besturingssysteem dat je gebruikt? IS de scannersoftware goed geinstalleerd? Werkt de scanner ook goed? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2005 Windows XP Pro Scanner werkt gewoon goed. Ik heb hem net ook rechtstreeks op de pc gezet. Ik heb de inktpatronen eruit gehaald en daarbinnen wat schoongemaakt met heet water. ( daarna goed droog gemaakt ) Maar iets op papier zetten ho maar. ( dus niet ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2005 Heb je je nozzlecheck al eens gedraaid? ( Zit in Epson grogramma) Lijkt me een verstopte printkop Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2005 Hallo, De hele uitleg van het probleem klinkt inderdaad als verstopte spuitkanaaltjes naar de printkop. Je kunt het reinigingsprogramma van epson zelf gebruiken maar er is ook een heel mooi programmatje te downloaden van i-net hiermee kun je de vulstand resetten maar ook een powerfull cleaning geven om met kracht de spuitkanaaltjes door te spoelen, ook kun je hiermee de zwarte afzonderlijk van de kleuren kanaaltjes reinigen en vice versa. de link is: http://www.ssclg.com/epsone.shtml Dit is overigens geen reclame link hier staat alleen dat progje op Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen