anoniem Geplaatst: 29 juni 2005 Delen Geplaatst: 29 juni 2005 Hallo expert-helpers, Ik was doende in WIN98SE > TEMP en Tijdelijke Internet bestanden op te ruimen toen ik de term JET zag staan. Bij Microsoft (onder Office) heb ik 2 namen gevonden: 1) Microsoft Jet Database Engine 2) Microsoft Jet SQL Ik werk al jaren met Office 2000 of beter gezegd uitsluitend met WORD en kan mij niet herinneren ooit eerder de term JET te zijn tegengekomen. Is JET voor mij noodzakelijk ? Vriendelijke groet, Adriaan Ruiter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2005 ik zou het niet verwijderen als ik jou was, als het van microsoft is zal het wel iets voor je windows of office betekenen ja. @meepo: dat noemt men lag... niet alles laad even snel, zie dat het er bij hem 4 minuten over heeft gedaan, kan me wel voorstellen dan je dan nog een keer op verzenden drukt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2005 op een site ? maar dan krijg je toch zo'n berichtje dat niet je niet zo snel achter elkaar kan posten Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen